Rhyme idő Játék utasítások

A játék ” Rhyme Time” célja, hogy megtanítsa a gyermekeket az angol nyelvet a versek és mondókák . Jellemzője a Dr. Seuss karakterek, mint a Macska a Hat , Thing 1. és a 2. Thing . A szabályok olyan alapvető , hogy nem több, mint egy pár pillanatig az Ön és a gyerekek , hogy megértsük őket . Ez a játék alkalmas a gyermekek 8 éves kortól . Akár négy játékos játszhat ” Rhyme idő . ” Utasítások
1

Keverd meg a Rhyme és Vers Kártyacsomag és tegyük őket arccal lefelé kupac le a tábláról.
2

Tegyünk egy műanyag zálogba a “start ” tér . Helyezze minden játékos színű kalap darabja a megfelelő színű kalapot helyet. Mindezek darabok vannak csomagolva a tábláról .
3

választása kezdő játékos bármilyen módszerrel tetszik , mint például az, a legfiatalabb játékos az első. Ő dob egy kockával , majd megy a mozgó gyalogot a táblán óramutató járásával ellentétes irányba a kék a nyomvonalat a külső széle a fórumon. Minden játékos használja ezt egy gyalogot.
4

Vedd fel rím kártyát, ha a föld egy ” Rhyme ” helyet. Olvassa el a rím kártyát, és hajtsa végre a művelet szólít fel , mint például a ” név négy szó , hogy a rím hátsó . ”
5

Mozgassa a játékos hat darab egy mezőt a táblán ha befejezi a tevékenységet. Azt kell maradnia , hol van , ha ő nem tudja befejezni a tevékenységet , és a következő játékos kapja a sor.
6

Vedd fel , és olvassa el a ” vers ” kártyát, ha a föld egy ” vers ” helyet. Fejezd be a keresetet a kártya, mint például a ” hogy egy három soros vers a kedvenc állat. ” A játékos léphet a kalapját darab három helyen a fedélzeten, amikor befejezi a verset .
7

Játssz , amíg a hat találat egy színes kalapot helyet. Irányt változtatni , és mozgassa a kalapját felé az eredeti alap. Az első játékos , hogy az ő eredeti kalapját tér nyeri a játékot.

You must be logged in to post a comment.