Battlefield : Bad Company 2 – DirectX 9 képest DirectX 10

” Battlefield : Bad Company 2 , ” a first-person shooter megjelent a PC-n , ​​2010-ben támogatja a három formája DirectX : DirectX 9, 10 és 11 között. Tudván, hogy mi minden verziója DirectX lehet csinálni , és hogyan ” Bad Company 2 ” használja, ez segít , hogy a döntést , amely felett verziót használni a játékban : DirectX 9 vagy DirectX 10 . ” Battlefield : Bad Company 2 ”

” Battlefield : Bad Company 2 ” használja a saját Frostbite 1.5 motor által létrehozott fejlesztő DICE . Mi választja el ez a motor másoktól , hogy lehetővé teszi a teljes körű destructibility . Nem ritka, hogy a teljes épületek , mint egyszerű törmelék és hamu során a multiplayer mérkőzés . A Frostbite 1.5 elsősorban támogatja a DirectX 9 és 10; míg a DirectX 11 támogatást is , ez kezdetleges , és nem teljes mértékben kihasználják a mindent DX11 kínál .
DirectX 9

DirectX grafikus API által létrehozott a Microsoft , amely megtalálható szinte minden PC videojáték kiadás. Abban az időben a kiadvány , jelenleg 11 változata DirectX . DirectX 9 , megjelent 2002-ben , az volt a szabvány, amely sok videojátékok 2002-2006 használni. Még azután is, DirectX 10 -ben megjelent, sok fejlesztő és a játékosok maradt DX9 miatt a stabilitás és a tény, hogy teljes mértékben támogatja a Windows XP és a nagy számú vezetők.
DirectX 10

DirectX 10 , megjelent 2006-ban , adta a fejlesztők még több lehetőséget , hogy hogyan teszi grafika. A legtöbb változások történtek az árnyékok és világítás; Emiatt a nagyobb teljesítményű számítógép futtatásához szükséges DX10 játékokat , szemben a DX 9 . Ráadásul DX10 csak a Windows Vista számítógépek és újabb; játékosok, akik a Windows XP automatikusan visszatért le a DirectX 9.0c , amikor DX10 használják .
Különbség a DX9 és DX10 a ” Bad Company 2″

egyik a fő különbségek a DX10 a ” Bad Company 2 ” az, hogy a használata HBAO , Horizon- alapú Ambient Occlusion , használják az egész játék. HBAO teremt az úgynevezett ” puhább árnyék” ; egy árnyék , amely jobban hasonlít ahhoz, amit akkor lát az életben . Amellett, hogy a jobb minőségű árnyékok , több árnyék használnak – DX9 nem szerepel árnyékok a tárgyakat a távolság , míg a DX10 nem . Világítás hatások , mint például a fény öntött le egy fáklyát , is reálisabb , ha DX10 használják . Összességében , a különbségek kozmetikai , de DX10 létrehoz egy reálisabb , az élet -szerű hangulat a játékban .
Átállás DX9 a DX10

Amikor először dob ” Bad Company 2 , ” A játék automatikusan felismeri a számítógép hardver és hozzárendeli a DirectX verziót használhat . Ezt meg lehet változtani szerkesztésével Settings.ini fájlt a ” Dokumentumok \\ BFBC2 ” mappát. Tovább a sorban, ” DxVersion ” egy szám , amely megfelel a DirectX beállítás: 9, 10 , 11 , vagy auto , ott, ahol a játék, úgy dönt, melyik verzióját DirectX használható. Ha módosítani szeretné a DirectX beállítást , akkor változtasson a szám mellett a ” DxVersion ” bejegyzés : 9 DirectX 9 , 10 DirectX10 és 11. DirectX 11 . Mentse el a fájlt, és indítsa el a ” Bad Company 2 ” ; A játék most a DirectX beállítást megadott .

You must be logged in to post a comment.