Catch Phrase Game Ötletek

Catch Phrase egy szó kitalálós játék által forgalmazott Hasbro . A játékban egy játékos megpróbál segíteni csapattársai kitalálni egy adott szó vagy kifejezés értetődik, bármely részén a cél kifejezést , a levél azzal kezdődik, vagy bármilyen szót, ami rímel vele. Hozhat létre saját változatokat , ha úgy tetszik szó találgatás játékokat, de nem a saját jelmondat. Szótár találgatás

talán a legegyszerűbb módja annak, hogy szavak a házi szó kitalálós játék , hogy vegye szavak véletlenszerűen ki a zsebéből szótárban. Állítsa be a stoppert néhány percig, és székhelye a játékosok úgy, hogy felváltva a csapat. Amikor egy játékos kapja meg a szótárban , ő meg a flip rajta, válasszon egy szót , próbálj meg csapata kitalálni azt, majd adja át , amikor nem . A csapat nem tartja a szótárban , amikor az időzítő gyűrű egy pontot kap .
Tematikus Words

Ez a variáció működik a legjobban az egyes események, mint a negyedik július party , baby zuhany , legénybúcsú vagy leánybúcsú . Készítsen egy listát a szavak , amelyek megfelelnek a témája a párt . A negyedik július fél számára, például , lehet szavak és kifejezések , mint a ” zászló ” ” piros, fehér és kék , ” ” Függetlenségi Nyilatkozat ” és a ” tűzijáték “. Annak érdekében, hogy az egyik játékos abban, hogy megismerjék az összes választ előre , van valaki, aki nem a játék létre a listát, illetve hogy minden játékos 10 perc magántulajdonban szavakat generál az elején a játék .

Low-Speed ​​Variant

Vannak, akik inkább egy szemlélődő változata a játék . Az alacsony sebességű változat , minden játékos csak egy kísérlet felvette a cél szót. Állítsa be a stoppert öt percig , ami után bárki, aki nem sejtette , elveszíti az esélyt . Minden játékos kérheti, legfeljebb három kérdést, mielőtt találgatás , és lehet, hogy ő kitalálni bármikor . A helyes tipp keresi a leírója egy pontot, és a kitaláló két pont . A játékosok nyújtsák be találgatások magántulajdonban papíron . Ha inkább stratégiai változata , a játékosok hiszem hangosan és helyes tipp véget ér a kerek .
Szó lánc

A cél ennek a variáció , hogy hozzon létre egy ingyenes asszociatív lánc végén a cél szót. Minden forduló egy kitaláló és egy leírója , a többi játékos alkotó zsűri . A leírója és a zsűri ismeri a célt szót. Válassz ki egy véletlen szót kezdeni , a kitaláló és a leírója alternatív egyszavas szabad asszociációs az utolsó szót beszélt . A leírója célja az, hogy vegye szó , hogy a vezető a kitaláló a lánc szervezetek a cél szót. A zsűri megvétózhatja minden szó, ami túl sok egy ugrás a szót.

You must be logged in to post a comment.