Gym játékok Óvoda

Gym fontos része az iskolai & amp; # 039 , s tanterv , a gyermekek számára minden korosztály számára. Gym Class fejleszti motoros készségeket , segíti a gyermekek szert jó sportszerűség , biztosít piacot felgyülemlett energiát és biztosítja a gyermekek és a testmozgás , amely elengedhetetlen az egészséges életmód . Engage óvodáskorú gyerekek a szórakoztató játék, hogy kap őket izgatott testnevelés miközben számukra ezeket az előnyöket. Menj haza, Csirkék !

Ebben a játékban , a diák önkéntesek lenni & quot; IT & quot; vagy a farmer . Ő áll a szoba közepén , miközben a többi tanuló áll a falnak , feltételezve, hogy a szerepe a csirkék . Amikor meghallotta a gazda kiabálni , & quot; Menj haza , csirkék ! & Quot; A csirkék költöznek a post, és próbálja meg futtatni a falhoz , ami velük szemben . Ahogy futnak , a gazda megpróbálja elkapni annyi csirkét , ​​mint ő lehet a címkézés őket . Azok a csirkék , hogy a kifogott válik a gazda & amp; # 039 , s szövetségesei . A játékot ismét a csirkék , aki biztonságosan a falra próbál futtatni vissza a szemközti falra biztonságos , kivéve a feladat nehezebbé válik , mivel van még egy változás , hogy elkapja a mezőgazdasági termelő vagy egy őt szövetségesek . A játék folytatódik ezen a módon , amíg csak egy csirke maradt.
Alak Hop

megerősítése alak felismerés miközben ösztönzik a fizikai állóképesség ebben spin- off a székfoglaló . A földön , hozzon létre különböző alakzatokat csatorna vagy szalaggal : a négyzet , a kör , a szív és a téglalap . , Hogy a formák elég nagy ahhoz , hogy tartsa a néhány gyerek . Rendezzük a formák , hogy azok a kör alakú formáció , és győződjön meg róla, hogy a semmisnek nyilvánított tér között két formák. Játék közben zene, gyermek séta a formák , néha kimaradnak a forma , ahogy séta a semmisnek nyilvánított terület . Ha megáll a zene , a gyerekek, akik állnak a semmisnek nyilvánított térben ülni . Tovább játszani így , amíg csak egy gyerek maradt állva .
Red Rover

óvodások lesz fun játszani ezt a hagyományos játék . Oszd az osztályt két csapat . Van a csapatok állni átellenes oldalain a szoba egymástól. A csoport tagjai egymás kezét , amely egy sor . Van egy pénzfeldobás , hogy melyik csapat kezdi a játékot . Az első csapat int egy tagot a többi csapat kiabálás , & quot; piros rover , piros rover , küldje Johnny jobbra át ! & Quot; Johnny meg elengedte a csapat tagjai & amp; # 039 ; kéz és futtassa felé az ellenfél , és megpróbálta áttörni a vonalon . Ha sikeresen áttöri a vonalat , úgy dönt, tagja az ellenfél , hogy tagja legyen a hazai csapat. Ha nem törik át a vonalon , s tagja lesz az ellenfél csapata . A csapat megszerezni minden játékos nyeri a játékot.

You must be logged in to post a comment.