Römi – O utasítások

Römi -O egy változata a játék Römi , játszott csempe helyett kártyákat. Más néven Rummikub , cserép Römi , Römi csempe , Rummy Cube , RummyKub , RummiCub , Rummicube és Rummycub , attól függően, hogy a gyártó , azt találták az 1930-as években az Efraim Hertzano . A játék, amely előírja, hogy mind a szerencse és a stratégiai tervezés , akkor biztosítani óra szórakozás . Utasítások
Alapszabályok
1

Játszd a játékot, két- négy embert. Jelenleg 106 lapok négy különböző színben , fekete, piros , narancs és kék , a számok 1-13 . Tartalmazza Ezek a lapok két joker (vad csempe ) .
2

Távolítsuk el az összes csempe az Ön rack megnyerjük a játékot . Ehhez képező azokat melds , amely fut és csoportok számokat .
3

tartani , mint néhány pontot a kezedben , mint lehetséges , mert akkor elveszíti a pontok száma van a a kezét , amikor az ellenfél megy ki először.
4

Keverjük össze a lapokat képpel lefelé az asztalra . Minden játékos kell felvenni egy cserép . A játékos , aki a legtöbb az ő csempe megy először. A többi játékos felváltva megy az óramutató járásával ellentétes irányba. Meghatározása után az első játékos , minden játékos kell felvenni a 14. csempék , és tegyük őket a rack.
Játék a Game
5

Játssz a távon, ha legalább három csempe azonos színű egymást követő sorrendben — például a piros hat, hét , nyolc . Játssz a csoport , ha három vagy több csempe az azonos számú , de különböző színű — például három csempe száma hat rájuk , narancs , fekete és piros . Csempe kell helyezni képpel felfelé az asztalra.
6

Helyezze a lapokat az asztalra , ha van egy kezdeti bemond a 50 pont egy vagy több csoport vagy fut . Ezeket a pontokat kell származnia csempe már az állványon . Minden egyes cserép ér a pontok száma nyomtatott csempe. Joker helyettesítheti bármely csempe , és érdemes 30 pont adható . A határidő viszont két perc .
7

Play ” az asztalra ” , miután elvégezte az első bemond , manipulálni és átrendezheti a korábbi melds . Ügyeljen arra, hogy minden csoport legalább három csempe. Lehet, hogy nem , hogy egy cserép távol bemond , hogy van egy joker benne ; Ön lehet, hogy a joker a bemond kicserélésével , hogy a cserép a kezedben azonos értéket képviselte . Ki kell használni a joker után azonnal kiveszed a meld kombinálva legalább két csempe a kezedből , feküdt egy másik bemond az asztalra. Ha nem tudja felvenni a korábbi melds a saját, vagy az ellenfelek , akkor vegye fel a lapkát a tábla , és várja meg , amíg a következő körben játszani. Folytatás felvette a lap minden körben , amíg meg tudja-e játszani.
8

pontszám a játék, amikor egy játékos játszott az összes csempe rá rack. Joker ér 30 pontot ; az összes többi csempe érdemes névérték összeget a csempe. Minden játékos összesen fel az értéke a csempe ő lefektetett az asztalra, és levonja az értéket mennyiségű csempe maradt a rack. A győztes kiszámítja a pontszám összeadásával csempe ő lefektetett az asztalra, és hozzátéve, hogy az összegeket a burkolólapok többi játékos maradt az asztalon .

You must be logged in to post a comment.