Wallace & Gromit a Project Zoo PS2 Cheats

Menj egy kaland Wallace és Gromit a “Wallace és Gromit a Project Zoo ” a PlayStation 2 , ahogy megpróbálja megmenteni a baba állatok már börtönbe toll , egy gonosz pingvin . Számos csal áll ez a játék , beleértve a végtelen lőszer , összes fegyver és egy bónusz szintet. A Guns and Végtelen lőszer

növelje a készségek ebben megmentésének kaland , érdemes egy csaló , hogy megkapja az összes rendelkezésre álló fegyverek és végtelen lőszer , amivel betölteni őket . Ehhez egyszerűen írja Z, A, B, Y , R , X, ebben a sorrendben , játék közben .
Back Flip

Bár ezt vissza flip használják inkább a show, mint csalni , akkor is lehet szórakoztató , és segít ki a későbbi szinteken . Közben Gromit , fut egy fal , és nyomja meg az “R” gombot, ha arról , hogy elérje azt . Ez ugyanaz , mint csinál egy tekercs , kivéve, ha ő fut a falra , Gromit csinál egy back flip.
Célzó távoli célpontok

Ha kívánja távolítani Gromit automatikus kilátás ellenségek harmadik személyű , tartsa a ” L1 ” és ” L2 ” gomb . Ez eltávolítja az auto- cél , és lehetővé teszi , hogy célja a célok , amelyek távolabb vagy szögben , hogy az automatikus cél nem elkapni .
Bonus Level

van egy külön bónusz szintet , hogy nem tudja elkapni alatt első alkalommal játszott Wallace & Gromit a Project Zoo . Ha megmenteni a baba, a fejét, hogy a terület, ahol látta az elefánt leüt az ajtókat . Látni fogja, egy csúszdát balra az ajtók , melyek a következő rész a dzsungelben. Itt lehet ugrani a csúszda , és bemegy a lyukba , hogy elvisz egy bónusz szintet.
Tipp pusztít ellenségei

Ez inkább egy tipp , mint egy csaló , de segít abban, hogy a játék mégis. Ha nehezen , hogy mentse a lőszer az egyéb feladatokat , akkor valóban verte a legtöbb ellenséget Gromit kéz – a – kézben harci mozog . Használja ezeket a harci mozog , amennyire csak lehetséges , hogy a készletek lőszert , amikor tényleg szükség van rá .
Keresése érmék és eszközök

Ha hallja varázslatos csilingelő hangokat , miközben a kaland tudod, érmék és eszközök közel, de lehet, hogy nem lehet látni őket azonnal . Akkor nyomja meg a ” L1 ” vagy a ” L2 ” gombot a vezérlő , hogy keresse meg ezeket a rejtett elemeket .
Octave Security rejtvény

Ha évi 4 1. rész a raktár szintet , akkor jön a biztonsági puzzle. Először is szeretnénk lőni a nagy lakatot a kapukat a fehérrépa launcher . Gromit odamegy a billentyűzetet a padlón , és ez azt mutatja sorozata gombok Gromit kell állni . A szekvenciák három megjegyzést , majd négy , majd öt . Mint Gromit a befejezése egy sorozat , a következő jelenik meg. Ha kimaradt, az első sorozat 1 2 4 , a második 5 3 6 5 , a harmadik 4 6 7 5 3 . Megoldásában puzzle lehetővé teszi, hogy előre a következő szintre .
< Br >

You must be logged in to post a comment.