Kulturális Games for Kids

Unod már a kacsa – kacsa – liba és ugróiskola ? Van egy változatos gyermekjátékok a világ minden tájáról , hogy adjunk hozzá egy csobbanás a nemzetközi szórakoztató játék idő , így a gyerekek gondolkodni más országokban és kultúrákban , miközben jól érzik magukat. Miután a nevetés elült , hogy egy pillanatra, hogy a kutatás a különböző nemzetek egy enciklopédia vagy a térképen , így játszani egy nagyszerű módja annak , hogy megtanulják . Lupo Della Ore – Mennyi az idő , Mr. Wolf ?

Ebben a népszerű olasz játék , egy gyermek van kijelölve & quot; farkas & quot; és áll nagyjából 16 méterre a többi gyerek a rajtnál , háttal néző csoport . A többi gyerek , majd felkéri , & quot; Mennyi az idő , Mr. Wolf ? & Quot ;, és a farkas felé fordul , miközben bejelentette az idő (ami az ő választott ) . Ezután a gyerekek hogy annyi lépéseket összehangolja az idő , például , 5 lépéseket 05:00 . A gyerekek egyre közelebb és közelebb , ismételten kérve az idő , amíg a farkas válaszokat & quot; ez vacsoraidő & quot; és üldözi őket vissza felé a kezdőcsapatban. Azok, akik elérik a rajtvonal biztonságosak , de ha a gyermek címkézett , ő lesz az új farkas .
Beragadt a sárba : Matton

Ausztráliából behozott , beszorult a Mud hasonló címkével . Egy gyermek & quot; azt , & quot; és a gyerekek & quot; IT & quot; sikerül címkézni kell állni azok lábait , és válhat fagyott , ha valaki mászik a lábuk között . A játék akkor ér véget , ha mindenki sikeresen fagyasztva, az utolsó jelölt játékos lesz az új & quot; azt . & Quot;
Ounch Neech

pakisztáni gyerekek szeretik játszani ezt a jó játék , bárhol is , kihasználva, hogy a beállítás , hogy ez izgalmas . Egy játékos úgy választjuk ki, & quot; IT & quot; és kiválasztja & quot; ounch , & quot; azaz felfelé , vagy & quot; neech , & quot; azaz le . A gyerekek szórják és fuss , próbálta elkerülni, hogy címkézett . A & quot; neech , & quot; gyerekek biztonságban vannak attól, hogy címkézett , ha azok akár a tetején valami , mint a veranda vagy fatönkön . Ennek az ellenkezője igaz a & quot; ounch , & quot; amikor a talaj biztonságos . Váltás gyorsan a két beállítás megtartja a játék izgalmas .
Semut , orángután , Gajah

Sumatra natív változata kő , papír , olló , ahol a gyerekek egy csatát másik keresztül kezdetleges jelbeszédet . A játékosok rázni a öklét felfelé és lefelé háromszor , és felfedi a választott szimbólum a száma négy . Ezek kiáll a kisujj alkotnak egy hangya ( semut ) kiterjeszteni mutató ujját , hogy hozzon létre az ember , vagy alkotnak hüvelykujját hasonlítani egy elefánt ( Gajah ) . Az elefánt legyőzi az ember , mert lehet összetörni neki tiporják ; a férfi veri a hangya , amely tud giccs cipőjével ; és a hangya , amely képes feltérképezni az elefánt fülébe , hogy szállít a fájdalmas harapás , diadalmaskodik a vastagbőrű .

You must be logged in to post a comment.