Játékokat játszani a szárazon törölhető tábla

Klasszikus ceruza és papír játékok mindig is egy jó módja annak , hogy gyógyítani unalom és tartsa az embereket elfoglalt . Ezek a játékok is játszott éppen olyan könnyen a szárazon törölhető tábla . Mi több , játszani ezeket a játékokat egy szárazon törölhető tábla ment egy köteg papíron és húzható ki egy nagyobb skálán . Tic- Tac -Toe : Matton

Ez egy klasszikus két játékos . Bizonyos körökben az úgynevezett amőba játék ; Mások szerint a játék az X -et és Ot . Függetlenül attól, hogy nevét, a szabályok megegyeznek . Set -up is jelenti, hogy egy egyszerű rács két elhelyezett vonalak keresztezték a két vízszintes vonal . Az eredmény egy olyan rács , amely 3×3 négyzetek ( keresi hasonlóan a font jel a telefonon) . Játékos az egyik X , a játékos kettő O. Game játék akkor kezdődik, amikor az egyik játékos húz a jelképe az egyik doboz a rács . A játékos két alábbiak szerint hasonló módon . A cél a játék az, hogy a három X-et és Ot egymás előtt a többi játékos nem. Ez megvalósítható vízszintesen , függőlegesen vagy átlósan . Ez a játék gyakran végződik döntetlen a játékosok alkalmazkodni, és előre az ellenfél mozog .
Hangman

Ez a két játékos szó játék . Az egyik játékos a & quot; hóhér . & Quot; Ő állítja be a játék rajzoljon egy egyszerű horog alakú , hogy képviselje az akasztófa , és az írás az ábécé kijelzőn. A hóhér ezután felhívja a sor vonalak , hogy képviselje a levelek egy titkos szót vagy kifejezést. A másik játékos , majd megpróbálja kitalálni a szót vagy kifejezést választva leveleket. Ha a levél része a szó vagy kifejezés , a hóhér kell írni a betűket a megfelelő vonalak . Ha a levél nem része a szó vagy kifejezés , a hóhér jelöli a levelet az ábécé kijelző , és egy pálcikaember testrész a vesztőhelyre. Hat pálcikaember testrészek ( fej , test , karok és lábak ) , a kitaláló hat megpróbálja kitalálni a szót vagy kifejezést . Ha találgatások helyesen , mielőtt az egész test a fára , megnyeri a játékot.
Pontok és négyzetek : Matton

Dots és dobozok alapvetően két játékos változata connect – a – pontokat . A játék által létrehozott rajz egy sor pontok alkotnak egy négyszögletes rács . A pontok összege akár a játékosok, mindaddig, amíg az eredmény egyenlő mennyiségű pontok minden oszlopban és sorban. Játék akkor kezdődik, amikor egy játékos csatlakozik két pont együtt sor . A vonal lehet vízszintes vagy függőleges . A második játékos követi hasonló módon . Minden alkalommal, amikor a játékos húz egy vonalat, amely kiegészíti a négyzet ( negyedik sor ) , ő jelzi a belsejében a tér kezdeti . Amikor az összes a négyzetek jönnek létre , a játékos , akinek a legtöbb parafált négyzetek a győztes .

You must be logged in to post a comment.