Hogyan hozzunk létre saját képet Játék

Ha akarsz tanítani a kisgyermek vagy iskoláskor előtti korú gyermek felismerni alapvető formák , betűk, számok vagy mindennapi tárgyak , tervezzen egy egyszerű társasjáték, amely a tanulás izgalmas és szórakoztató . Combine alap kézműves kellékek, mint a karton és matricák saját fényképek és képek kivágott újrahasznosított magazinok , hogy hozzon létre egy játék , amely lehetővé teszi , hogy gyermeke tanulni és játszani egyszerre . Hagyd, hogy a gyermek teljes tevékenység más gyermekek vagy egyedül játszani csak fun.Things amire szüksége van
8.5 -by- 11-os karton
Paper trimmer
ragasztóstift
előrendelhető
Markers
Pen
száma matricák stock képek családtagok és tárgyak
figurák, műanyag lemezek, gombok és érmék

Show More utasítások : Matton 1

tervezés a kép játéktábla egy 8,5 – by -11 – es darab karton . Hogy a játék terek segítségével a papír trimmer vágni 15 2 -es négyzet karton olyan szín, amely ellentétben áll a tábla . Használjon ragasztó stick elhelyezze a négyzetek a táblán három sorban öt négyzet — központ a négyzetek a karton , így tér között a terek , így ők nem érnek össze.
2

használja előrendelhető létrehozni a ” start” a bal felső négyzet és ” befejezni ” a jobb alsó tér . Írás ” előrehaladni két tér ” és a ” menjen vissza két mezőt ” két véletlen foltok a táblán a színes markerek . Szépíteni a többi négyzetek tollal osok .
3

Create a kép játékkártya vágással egy harmadik színű karton a 80 3-az -5- es kártyák a papír trimmer . Díszítik 26. kártyák egyedi előrendelhető. Díszítsd 20. kártyák szám matricák 1-től 20 Ragassza fotót a családtagok vagy tárgyak, mint például élelmiszerek , állatok és formák a megmaradt kártyákat egy ragasztó stick .
4

Gyűjtés objektumok használata a játék darabjai , mint a játék figurák , műanyag lemezek, gombok és érmék .
5

kezdje a játékot azáltal, hogy a játék darabjai a ” start” szögletes és hogy egyetlen gyermek húz egy lapot . Ha a gyermek nevét a tárgy a képen , ő léphet előre két mezőt . Ha meg kell kérni a gyermek a kérdés , mint a ” Ez a tehén vagy a macska ? ” A játékos csak mozog előre egy helyet kap a válasz helyes . A játékosok menjen vissza egy négyzet helytelen válaszokat , és az első gyermek , hogy elérje a “Befejezés” szögletes nyer .

You must be logged in to post a comment.