PE csapat Tevékenységek

Nem minden diák kijönni egymással az iskolában . Mint tornaterem tanár, akkor megértjük, hogy az , hogy a hallgatók együttműködnek egymással , meg kell ösztönözni őket , hogy ezt a szórakoztató tevékenységeket. Szóval, a következő alkalommal, amikor érzi a hasadást a tanulók együttműködési , próbálja energikus tevékenységet tanítják a diákokat, hogy dolgozzanak együtt . Találd meg a lábbeli

Ha játszani ezt a belső relé játék indul , ha az összes a gyerekek vegye le a cipőt , forgalomba őket egy halom . Az összes diák , akkor elfordulnak a cipő halom ahogy keverjük a cipőt fel . Osszuk a játékosokat két csapat , és sorban őket körülbelül 5 és 10 méterre a halom . Amikor azt mondod : “Menj , ” az első játékos mindkét vonal versenyen , hogy a halom , hogy megtalálja a megfelelő cipőt . Amint egy játékos megtalálja a cipőjét , ő teszi őket a lábán, és verseny Vissza a csapata sor . A következő játékos sorban , majd ugyanezt teszi . Amikor minden tagja egy csapatnak megvan a cipő vissza , akkor megnyeri a játékot . Ahhoz, hogy a játék nagyobb kihívás , hogy minden játékos megtalálja a cipő a csapattársa mögött , hanem a saját cipőjét.
Kalyiba on the Loose : Matton

A verseny játék fiatalabb diákok , kalyiba on the Loose kezdődik kiválasztásával egy játékos , hogy az ” elveszett kalyiba . ” Sorban a többi játékos egy fájl , forgalomba kezüket a vállán a játékosok előttük . Ez a sor szolgál a ” vonat “, és az első játékos a sorban lesz a ” karmester “. Legyen az elveszett kalyiba száma 30 , míg a vonat vezetői távol a kalyiba . Miután az elvesztett kalyiba eléri a 30 , ő futam után a vonat . Ő , hogy megpróbálja címkézni az utolsó játékos sort úgy, hogy ő lesz része a vonat újra. A vezető , hogy vezessen a vonatot el az elveszett kalyiba , amennyire csak tud . Miután az elvesztett kalyiba címkék az utolsó játékos a vonaton , ő lesz az új utolsó játékos , a karmester lesz az új elveszett kalyiba és a játék elölről kezdődik .
Warlock , szörnyek és tündék

a játék a játék , ” rock, papír, olló , ” ez a tevékenység kezdődik elosztjuk a játékosok két csapat . Mutasd a játékosok három alapvető lépéseket : leguggolt ( szörnyek ) , kezében a bal karját, hogy a plafon ( warlock ), és mutat a füle ( elfek ) . Válasszuk szét a csapat , így minden csoport áll mögötte egyik oldalán egy vonalat a szoba közepén . Ahogy számít , hogy 10 , a csapatoknak kell dönteni mely teremtmény akarnak választani ki a boszorkánymesterek , szörnyek vagy tündék. Ha eléri a 10 , a csapatoknak , hogy nyújtson be az ellenfelet a döntése , hogy az egyik a mozgások tanította őket korábban . Monsters üt tündék , elfek üt boszorkánymesterek és boszorkánymesterek üt szörnyek . A vesztes csapat , hogy megpróbálja , és ez a fal az ő oldalukon a szoba , hogy továbbra is biztonságos . A győztes csapat , hogy megpróbálja címkével annyi ellenséget, amennyit csak lehetséges. Ha egy játékos címkézett , aki csatlakozik az ellenséges csapat . A játékot annyi kört , amennyit csak akar , vagy amíg az összes játékos egy csapatban .

You must be logged in to post a comment.