Hogyan kell játszani Chicken Scratch

Csirke semmiből , vagy más néven a csirke láb , egy változata a vonat stílus dominó játék . Csirke semmiből egy kört – alapú játék , dupla – hat dominó elhelyezett játéktéren illő számok megható, és a győztes határozza meg a végén a hét fordulóban hozzáadásával pontszámokat minden fordulóban. Az nyer, aki a legalacsonyabb pontszámot a végén a fordulóban wins.Things amire szüksége van
duplán hat dominó készlet
2 vagy több játékos

Show More utasítások
Hogyan játsszon

1

egy pontszámot állattartó írjuk a számokat 0-tól 6- a tetején egy lap ( minden fordulóban ), és a nevét minden játékos a bal oldalán , ami pontozási oszlopok minden fordulóban . Lay az összes dominó el képpel lefelé az asztalra , és minden játékos húz egy kéz öt dominó .
2

a lejátszó , amely a kettős hat dominó kezdeni a játékot azáltal, hogy ki a központban a játékteret . Ha senki sem a kettős hat , lépni a következő legmagasabb dupla szám . A játékos a bal oldalon az első játékosnak kell majd helyezzük egy domino azonos számú kettős dominó az egyik a négy oldalán a dupla dominó . A csirke semmiből, akkor kell helyeznie dominó , hogy csak ugyanazokat a számokat érint , a többi számot a Domino háttal a két megható számokat. A következő játékos a bal oldalon is ki kell venniük a domino azonos számú , mint a kettős dominó , amíg mind a négy oldalán a dupla töltik . Ha egy játékos nem rendelkezik egy játszható dominó , akkor le kell vonnia egyet a halom , és játszani, ha lehet, különben az pedig átmegy a következő játékosnak . Miután a négy oldalán már játszott , a játék folytatódik minden játékos elhelyez egy domino minden nyitott számú már játszott dominó.
3

lejátszásának folytatása dominó nyitott számokat egyesével. Ha egy játékosnak nincs dominó is játszott az a sor , meg kell rajzolni egy és játszani, ha lehetséges, vagy át, ha nem . Ha egy játékos egy kétoldalas domino , ő hívja ” Chickie #” ( a # , hogy bármi szám a Domino ), és játssza le hosszában ellen nyitott dominó az eredetivel azonos , hogy a vonal a két szám a dupla mutat ugyanabba az irányba , mint a dominó , amelyen játszott . A játékosok játszhatnak csak a két dominó , amíg három dominó már játszottak belőle , szóló, a dominó ellen nyitott hosszú oldalon a dupla dominó az alakja a csirke láb ( három egymástól egyenlő távolságra ágakkal ) . Ha egy játékos nem tudja lejátszani a dupla dominó , akkor le kell vonnia a dominó , és játssza le ha lehetséges, vagy át, ha nem . Miután három dominó már játszott a két dominó , és a csirke láb befejeződött , a játékosok játszanak a nyitott számot .
4

továbbra is játszani , amíg vagy egy játékos kifogy a dominó a kezében , vagy nincs jogi játék lehetséges , mindkettő a kör végén . Végén a kerek , gróf fel a pontokat minden dominó minden játékos kezét, és jelölje le a pontszám a pontszám papíron . Kezdje a következő körben ugyanúgy, mint az első , csak az első dominó játszott minden fordulóban legyen a következő legmagasabb dupla dominó , amely még el sem kezdődött a fordulóban. Például, ha az első fordulóban kezdődött kettős hat dominó , akkor a következő körben meg kell kezdeni a dupla öt dominó. Lejátszás ér véget, amikor az összes dupla dominó volna használni , hogy elkezd egy kerek és pontszámok minden körben hozzá . Az nyer, aki a legalacsonyabb pontszámot nyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.