Hogyan válasszunk egy karaktert a Dungeons & Sárkányok

Dungeons and Dragons egy szerepjáték , amely először 1974-ben megjelent . A játék során a játékosok, akik létre egy karaktert a mitológiai versenyek , akik dobtak össze egy fantasy világban . A játékosok általában elvégez egy küldetést együtt, ami jön létre, és vezérli a nem játékos karakter , a Dungeon Master . Dungeons and Dragons nem feltétlenül szükséges a fórumon , vagy bármilyen más anyagból , mint a játékosok kézikönyve , Dungeon Master útmutatót , és a különböző kocka , mivel a játék meglehetősen nyitott és akkor elsősorban a képzeletében a játékosok . Utasítások
1

Roll négy hat kockára vágott meghalni , hogy meghatározza a karakter képességeit. Beszéljétek meg ezt a folyamatot a Dungeon Master , ahogy ő is szeretné , ha dobni minden képessége egyénileg , vagy ő is kiválaszthatja, hogy mely meghal tekercsek az egyes képességét. Ha kell dobni a képességek egyénileg , válaszd ki a karaktered alapján pontokat hengerelt az erő , ügyesség, alkotmány , intelligencia , karizma és bölcsesség.
2

Válassza ki a verseny a karaktered. Az alapvető versenyek által kínált Player Kézikönyve az ember, törpe, elf , fél-elf , Gnome és a félszerzet . Nézze meg a játékos a Handbook , miközben felvette a karaktert , mivel minden különös erőssége.
3

Válassz karaktert osztályába . Ez az, amit a karakter specializálódott ; a főszereplő osztályok harcos , varázsló , pap és a Rogue . Warrior kell nagy szilárdságú képességeit, és tovább lehet osztályozni , mint harcosok , lovagok és a Rangers . A varázsló osztály lehet egy mágus , vagy a szakember varázsló . A pap úgy dönt, hogy egy pap , druida vagy pap egy adott mitológia . A Rogue lehet választani, hogy akár a tolvaj , vagy a Bard .
4

Válassza ki a karakter igazítás . Igazítás választja annak eldöntéséhez, hogy a karakter törvényes , semleges vagy kaotikus , és hogy a karakter jó , semleges vagy gonosz . Ezért a karakter törvényes – jó , semleges jó , kaotikus jó , törvényes semleges , semleges, kaotikus semleges , törvényes gonosz , semleges gonosz, vagy kaotikus gonosz . Ez a beállítás határozza meg az intézkedéseket a lejátszó lehetővé tette, hogy a játék során, és milyen készségekre vagy mágikus azok számára tanulni. Ha úgy dönt, egy beállítás , ami vitatható, tekintettel a karaktered faj és az osztály , akkor lehet, hogy megvédje ezt a választást a Dungeon Master .
5

Alkalmazza a hal tekercs a képességet pontszámok a karakter lapon , hozzá a módosítók azoknak pontszámok alapján a karaktered faj, osztály és az összehangolás.
6

választása hőstettek a karaktered . Ez alatt található a fejezetek leírja az egyes karakterosztály a szabálykönyv . Ezek a különleges képességek , melyek révén a karakter egyedi .

You must be logged in to post a comment.