A legjobb mozog Dámajáték

Az egyik oka korongja elviselte olyan sokáig , hogy ez egy nagyon egyszerű játékot játszani , és mégis lehetővé teszi a megdöbbentő változata stratégiák. Az az elképzelés, hogy a dáma tartalmaz véges számú mozog, hogy lehet memorizálni , és ellensúlyozni egy tévhit . Vannak szó szerint határtalan különböző permutációk , hogy egy játékot játszhat ki . A legjobb lépés attól függ , hogy képesek olvasni a fórumon pontosan és előre az ellenfelek ” mozog , mint amennyire előre lehetséges . Földrajz

mint a sakk, a legjobb, ha gondolni korongja egyfajta harc , a fórumon, mint a területen kell ellenőrizni , és a darabokat , mint a katonák, akik előre és visszavonulás . Győzelem azt jelenti, ellenőrzése a legnagyobb összeget a terek hatékonyabban , mint az ellenfél . Ebben az egyenletben a legfontosabb része a tábla közepén , amely a legkülönbözőbb mozog, és így a legtöbb lehetőség az Ön számára , hogy kihasználják . Corner terek és élek többet jelent, korlátozott mozog, és kevesebb lehetőség : Egy ellenfél , aki dobozos gyakran nem sokat , hogy visszanyerje a lendületét a játék .
Időkeret

Dáma nincs hivatalos időkereten túl a csere fordulatok , de vannak határozott fázisok a játék, amelynek segítségével diktálják a legerősebb mozog. A korai játék áll előkészítés, ahol manőver darab előre a választott stratégia. Ez jelzi , hogy meg kell tudni, hogy mi van a boltban, és az előre ellenfeled eszköze a leállítás . A közép – játék jelenti a csatát is, ahol te és az ellenfeled harc uralom . Ez jellemezte a gondos értékelés és a képessége, hogy váltani taktika , hogy alkalmazkodni tudjanak az előre nem látható fejleményekre . A néhai játék során befejező mozog : az egyik játékos kialakult domináns , és arra kell törekednie, hogy megteremtse a gyilkos csapást , míg ellenfele keresi a módját, hogy visszaszerezze . ez általában tekintik a legfontosabb szakasza, a játékban.
szempontok

Checkers szakemberek gyakran osztják a fórumon a átló , amely méri az utat egy adott darab az egyik vagy másik irányba . A hosszú, átlós , amely lehetővé teszi a darab, hogy helyezze sok terek , mielőtt jön a szélén a tábla általában egy támadási felület, ideális támadó mozog. Azok a darabok korlátozott mozgásteret szolgálni sokkal védekező célra . Ez nem tévedés , mint a támadó átlós a szempontból egy védekező átlósan az ellenfél . Lehet használni, hogy az értékelés , hogy megbecsüljék az ellenfél mozog , és átveheti néhány megértése a választott stratégia .
Szempontok

Miközben a lehetséges lépések olyan végtelen dáma mivel a stratégiák, mozog, arra kényszerítik az ellenfél cselekedni rendszerint az előnyt. Checkers szakértők idézik , mint mozog, elengedhetetlen a sikeres mérkőzést. Átlagos játékos egyszerűen kivárja az időt, és várja meg, amíg a másik játékos hibázik . A jó játékosok célja, hogy diktálja a tempót a játék , és azáltal, hogy az ellenfél lépés, hogy megvédje a darab, vagy a pozíció a táblán , akkor kényszeríteni egy védekező , reakciós lelkiállapot .
Szempontok

Ha előnyt számát tekintve ellenőrök , ez ésszerű , hogy egy – az-egyben kompromisszumokat. Egyesek úgy gondolják, hogy ez a szegény sportszerűség , de kevesebb módon lehet nyerni hatékonyabban megnyomásával előnyt helyszíni jelenlétét . Minden darab szüntetni csökkenti az ellenfél lehetőségeket , és amíg van több , mint ő , akkor mindig képes diktálni a tempót a játék .

You must be logged in to post a comment.