Chess Játékszabályok gyerekeknek

sakk játék csodálatos logika és a stratégia. Sakk arra kényszerít, hogy gondolni utat , és úgy minden mozdulatát. Minden játékos számára rendkívül hasznos lesz a játék a tanulás több, mint csak egy játék , de a tanulás kritikai elemzése készségeket és türelem. A gyerekek szórakoztatásáról sakk az óra , és a legtöbb esetben nem is tudják , hogy mennyit tanulnak . Sakk szabályok ugyanazok a gyerekek és a felnőttek . Sakktábla eladás levél egy van a bal oldalon, és a H betű van a jobb oldalon

sakktábla rendelt betűk és számok minden téren. A betűk az első nyolc az ábécé . Ezek egy vízszintes vonal , és a számok abcdefgh megy 1 -től 8- egy függőleges vonal . Minden téren van a megfelelő betű és egy szám . Ezért, Az első kanyarban négyzet a bal a1 , és a sarok a jobb oldalon h1 .
a mozgás Pieces eladás darabot hoznak létre ebben a sorrendben , balról jobbra : bástya , lovag , püspök , dáma, király , püspök , lovag , bástya ; A második sorban az összes gyalogot .

White darab mindig mozog először. Alternatív megoldásként, felváltva a színeket.

Gyalogok mozog egy vagy két mezőt egyenesen előre , ha még mindig található az eredeti beállítás foltok – E2 e4 , pl . Ellenkező esetben , csak egy négyzet mozog előre, mint például , hogy a d2 d3 -tól . Gyalogok elfog átlósan , míg az összes többi darabot megragadni ugyanúgy, mozognak . A gyalog található téren f2 fenyegeti e3 és g3 , de nem tud mozogni is , ha ez nem volt egy elfoglalt hely. Ha a gyalogok eléri az utolsó sort , amely a 8. sor fehér darab, és az 1. sor fekete darab , akkor lesz egy darab szeretne .

Varjak beköltözik minden téren nyílt egyenes sort vagy oszlopot . A bástya téren h1 léphet minden téren , hogy az oszlop , ha nincs több darabot , hogy az oszlop . Továbbá, ha sor 1. nincs olyan darab, a bástya mozoghat bárhol , hogy a sorban.

Knights az egyetlen darab, ugrik át a többi darab . Lovagi mozog hasonlít egy L. A lovag a kezdeti helyzetben a B1 beköltözik a3 , c3 vagy d2, pl .

Püspökök átlósan csak . A püspök található téren c1 lesz a végén a fekete négyzetek a többi a játék, és a püspök található f1 mindig a végén a fehér négyzetek .

Queens tudja mozgatni , és elfog ugyanúgy, mint a a püspök vagy a bástya. Kings mozgatni csak egy mezőt bármely irányba . Ha van egy király téren g2 , tudja mozgatni , hogy minden téren , hogy belül van egy négyzet G2 . Kings csak rögzíteni védtelen darab ; ha egy király foglyul ejtett védett darab lenne törvénytelen lépés, mert a király , hogy magát a csekket .
Touch Move

A darab megérinti , mozog. Ha megérinti a sakkfigura , majd rájönnek, hogy ez nem az a lépés , hogy szeretné, hogy , akkor is meg kell mozgatni , hogy a darab . Azonban , ha nem hagyja el a darab , mégis , akkor válasszon egy másik helyszínen is. Ha nem hagyja el a darab , akkor nem tudja megváltoztatni a helyét .
Játék Finale

patthelyzet születik, ha a király nem sakkban ( veszély fenyegeti, ami azt jelenti, hogy ha a király nem mozdul , ő lesz Csaták során az ellenfél következő lépését ), és nincs több jogi lépés áll rendelkezésre. El kell távolítani a király az ellenőrzést vagy mozgatásával király vagy üzembe egy másik darabot , hogy megakadályozza a csekket. Sakk-matt születik, ha a király sakkban , és hogy nincs több lépés maradt , hogy megvédje magát. A döntetlen a végeredmény , ha mindkét fél csak a királyok maradt ; a patthelyzet elérésekor , vagy ha mindkét játékos megállapodnak a döntetlen .

You must be logged in to post a comment.