Hogyan tervezzünk Saját Game System

A különböző játékok a világ megdöbbentő , de mint a nyelvre, mindannyian bizonyos tulajdonságokat közös. Csakúgy, mint minden nyelv egy sor nyelvtani szabályok , amely leírja , hogyan lehet kombinálni szavakat , így is , minden játék szabályai manipulálására összetevőit . Néhány játék rendszerek , mint a sakk, erősen optimalizált és használt nagyon kevés hasonló fajta játék . Mások, mint a szerep-játék , sokkal inkább nyitott ended.Things amire szüksége van
jegyzettömb és ceruza ( kötelező, de ajánlott)
Show More utasítások
1

Döntse el , hogy milyen helyet a játék rendszer fog működni . Sakk , például használ egy tömböt 8×8 négyzetek ( bár a sakk ” rendszer ” kifejezés magában foglalja bármilyen méretű rács ) . Háborús játékok ( asztali vagy számítógép) sor valamilyen térkép . Tag , hide -and -seek és atlétika kerül sor a “valódi” térben.
2

Készíts egy listát a különféle komponensek a játék rendszer fogja kezelni . Ezek azok a dolgok , hogy lehet manipulálni a játék térben , mint a férfiak, egy sakktábla , de ők is olyanok, mint a játékosok tényleges szervek sportos játékok ( vagy avatár a számítógépes játékok ), berendezések és zsetonok , markerek, háttér tárgyak és így tovább. Nem kell azonosítani minden egyes tárgy ; csak összpontosítani most a különböző épületeket. Például, ha te tervezése valamit, mint a sakk , akkor nem kell kitalálni gyalogok és a bástyák és lovagok ebben a szakaszban ; akkor csak azt kell megjegyezni, hogy lesz darab, különböző módon mozog a táblán .
3

Döntse el az idő szerkezetét a játék rendszerét . Lesz körökre osztott , és ha igen, akkor a játékosok felváltva jönnek , mint a sakk , vagy fognak tegyék fordul időben , mint a kő-papír- olló ? Ne feledjük, hogy még a valós idejű játékot fogalmilag bontani külön fázisban (és általában is , ha azok végrehajtása a számítógépes szimulációk , még akkor is , ha ezek a fázisok láthatatlan a lejátszó). Legalább azon fázisok tartalmazni fog egy döntési fázisban (amikor a játékos egy választás ) és egy cselekvési fázis ( amikor a választás végrehajtása és hatása a változás a játékban tér) .
4

kidolgozni szabályokat , hogy a különböző alkatrészek a játék rendszer egymásra. Ez a ” nyelvtan ” a rendszer : Hogyan viselkednek a dolgok ? A játék, mint a sakk, ez az összeg meghatározásakor érvényes mozog minden darab . Egy bonyolultabb szimulációs játék a számítógépen , akkor nem kevesebb, mint kidolgozása a teljes fizikai motor . Néhány játék támaszkodnak randomizers , mint a kocka vagy a felnik (vagy a véletlenszám-generátor a számítógépes játékok) , hogy segítsen megoldani néhány ilyen kölcsönhatások .
5

építeni egy egyszerű makett a játék modell . Gyakran ez lehet tenni teljesen ceruza és papír , bár a számítógépes játékok, akkor lehet, hogy írjon néhány teszt kódot. A makett futtatni néhány szimulációt , hogy tesztelje, hogy a játékot rendszer működik a különböző forgatókönyvek . Akkor valószínűleg , hogy egy mechanizmus kézhez álló, vagy nem megfelelő valamilyen módon . Ne csüggedjetek ; ez a folyamat része . Gyakran kell , hogy menjen vissza az előző lépést, és újratervezés alkatrészeket. Nem ritka , hogy kell visszamenni , és újra az egész modellt a semmiből, de minden egyes alkalommal, amikor nem , akkor többet megtudni, mit csinál, és nem működik .

You must be logged in to post a comment.