Hogyan nyer a Mahjong

Mahjong egy kínai csempe játék , hogy már körül, mivel 1890 megnyerte a játékot a Mahjong követeli meg, hogy a két azonos csempe vagy NAAG és négy Pung , Sheung vagy Kong ciklus. Például egy nyerő lehet egy NAAG ciklus két Pung és Sheung ciklus vagy három Kong ciklus egy Pung ciklus . Mahjong vesz kockázat és sok szerencsét, mert nem tudod, lapok, amelyek Ön vagy az ellenfelek kap , dobja el vagy kapaszkodni . Utasítások
Cycles : Matton 1

Hozd a Ngan ciklus . A Ngan ciklus az, amikor két azonos csempe , mint a két ” 4 ezer ” két ” vörös sárkányok . ” Ngan szükséges minden kéz , így teljessé ebben a ciklusban kell az első prioritás . Get Ngan elhagyásával szükségtelen csempe és felvette a cserép , amely azonos minden cserép van .
2

Töltse ki Pung ciklus . A Pung ciklus , ha három azonos csempe bármilyen ruhák , sárkányok és szelek . Például , lehet nyerni a három ” 3 piros sárkányok” három ” 4 bambusz. ” Töltse ki Pung ciklus , ha már van két azonos csempe a kezedben, és látod a másik pedig a dobott el halom . Dobja a haszontalan cserép , hogy vegye fel az egyetlen amire szüksége van.
3

Töltse ki az Sheung ciklus . A Sheung ciklus , ha van egy fut a három csempe az azonos színű , mint a ” 7., 8. és 9. bambuszok ” vagy “1 , 2 és 3 kör . ” Töltse ki Sheung ciklus , ha már van két öltöny egy sorban, és egy harmadik is , a dobni halom . Dobja a haszontalan cserép a kezedből , hogy vegye fel az egyik, hogy befejezi a ciklus .
4

Töltse ki a Kong- ciklus . A Kong ciklus , ha van négy azonos csempe bármilyen ruhák , sárkányok és szelek , mint a négy ” 7 kört ” négy ” 3 bambuszok . ” Töltse ki Kong ciklus , ha már van három azonos csempe a kezünkben, és a negyedik az eldobott halom . A fel nem felesleges lapok , hogy vegye fel az egyik, hogy befejezi a ciklus .
Stratégia
5

Go Pung vagy Kong először . A játékos nyerhet négy Sheung , de Kong és Pung elsőbbséget élveznek Sheung . Ha közel szerzés Kong és Sheung , töltse ki az Kong ciklus első, majd töltse ki a Sheung ciklus .
6

Hagyja a csempe egyedül . Csoportosítása csempe hagyja az ellenfelek tudják, hogy milyen közel van a nyertes a játék . Elhelyezés a csempe véletlenszerű sorrendben is, hogy az ellenfél alábecsülik a kezét, és kapsz egy nyerő előnyt .
7

Kövesd nyomon a lapok már eldobják, és a többi játékos vegye fel. Ha az ellenfél felvette a ” 4. és 5. bambusz “, akkor ne tegye le a ” 3- bambusz ” , vagy a “6 bambusz . ”
8

Kis teherszállító csempe van szüksége, és van egy terve hogyan kell használni őket . Akkor elveszíti értékes lehetőségeket, ha haszontalan cserép a kezedben , és a szükséges csempe van a dobni halom .

You must be logged in to post a comment.