Listája társasjátékok gyerekeknek

Nem számít a hely , a gyerekek megtalálják a módját, távol tartják magukat elfoglalt . Tehát, ha az eső összeomlott a párt a szabadban , az , ha csak azt , hogy egy szórakoztató családi este otthon , akkor biztosan tartani a gyerekek elfoglalták a házban a játék egyes beltéri játékok célja, hogy tartsa a gyerekek boldogok . Switch : Matton

Gyerekek gyakran élvezik összehasonlítása két látszólag azonos képet , és kitalálni, mi az eltér a kép . Ez a beltéri játék nem csak ezt, de a tényleges játékosok helyett a képek . Osszuk a játékosokat két csapat , és az egyik csapat megy először azáltal, hogy a különböző ruházati cikkek és kiegészítők . Hagyja, hogy a másik csapat a kész megjelenés után az első csapat hozott összes tétel . A másik csapat , majd elhagyja a szobát , mint az első csapat kapcsol ruházati cikkek más csapattársak. Hogy a második csapat vissza , és azokat kitalálni a dolgok megváltoztak , mióta elhagyták . Rekord hány találgatások a második csapata helyesen . Aztán van a B-csapat nem a kapcsoló a B csapat kitalálni . Bármelyik csapat tette a legtöbb helyes találgatások nyer .
Freeze Dance

Ez a játék lehetővé teszi, hogy a gyerekek táncolni és cselekedni buta keretein belül egy nagy belső tér . A játék akkor kezdődik, amikor bekapcsolja a zenét , és hagyja, hogy a gyerekek táncolni. Aztán , amint bekapcsolja a zenét , a gyerekek mind megállítani tánc és fagyasztva abban a helyzetben , hogy az utolsó sor előtt a zene kikapcsol . Például, ha egy gyerek van a fegyvert a levegőben , hogy meg kell tartani ebben a helyzetben , amíg nem kapcsolja ki a zenét vissza. Aki nem , hogy fagyassza be teljesen lesz diszkvalifikálták. A játék akkor ér véget , ha csak egy játékos marad a ” táncparketten “.
Four Corners

A klasszikus játék zajlik bent, minden sarok ( számozott egy-négy ) szolgáló bázisként a játékosok . Válassz egy játékos ki a csoport a gyermekek , hogy a vezető . Meg kell állni bekötött szemmel elején a szoba háttal fordult a többi csoport . A száma öt , a többi csoport , hogy megtalálja a négy sarkából a szoba , hogy elrejtse . A vezető , hogy megpróbálja , és megszünteti a legtöbb gyerek a szedés a sarkon ő határozza meg , hogy tartsa a legtöbb játékos . Felveszi a szám után az öt másodperc telt el , kizáró összes gyerek a sarokban a játék . Ez a folyamat addig folytatódik, amíg csak egy gyerek – a győztes – maradványok ; így lesz a következő vezető .

You must be logged in to post a comment.