Hogyan nyer a szélhámosság

szélhámosság egy gyors iramú kocka játékot játszott 3 kocka . A játék játszható , 2 vagy több játékos , de a legtöbb könnyen tetszőleges számú játékos többszörösei 4.Things amire szüksége van
3 kocka
scorepad
ceruza
díjak

Show More utasítások
a lényeg, hogy jó szerencsét !
1

nyerő szélhámosság nem olyan egyszerű, mint most megnyerte a játékot . Ez a leggyakrabban bontani több részre. Szélhámosság csoportok általában adnak díjakat a nyerteseknek a legtöbb győzelem , a legtöbb buncos , a legtöbb mini buncos , és néha még a legnagyobb veszteségeket. Először el kell döntenie, hogy hány győztes akarsz. 2 játékos , nyilván szeretne egy győztes . A 16 játékos , akkor azt szeretné, 4 győztes vagy több .
2

Minden szélhámosság csoport ismeri a győztes a legtöbb győzelmet , mint a győztes . A játék szélhámosság lebontva a 6. fordulóban . Minden forduló érheti el a győzelem vagy a veszteség egy csapattársa . Minden kör után , akkor lépjen ülések fel a nyertes létrán vagy le a vesztes létrán a helyet és az új partner . Ez tartja az összes mutatószámrendszerek és nyer más. A legtöbb szélhámosság csoportok fog játszani 3 játék egy szélhámosság este vagy 18 kört . Így minden játékos összesen 18 pontot, ha hozzá győzelem és veszteség . Az a személy , aki a legtöbb győzelmet a szélhámosság győztes .
3

Egy másik nyertese az éjszaka gyakran azonosítják a játékos, aki dob a legjobban buncos . A szélhámosság gólt , amikor egy játékos dob mind a 3 kockával a számot, jelenleg szerezte be az adott fordulóban. Például, ha ötös kerülnek hengerelt és szerzett és valaki dob egy sor ötös (3- ötös ) tekercs egyik , ez egy szélhámosság . Az a személy , aki dob a leginkább buncos a 18. fordulóban az éjszaka is a szélhámosság győztes az este.
4

A játékos , hogy a tekercsek a legtöbb baba buncos az éjszakát a baba szélhámosság győztes. A csecsemő szélhámosság gurul egy sor tetszőleges számú , kivéve azt a számot, jelenleg pontozás . Például, ha még mindig gördülő az 5S és a játékos dob három 4s egy tekercs , ez a baba szélhámosság . Van egy kivétel , hogy a baba szélhámosság . Ha egy játékos dob 3 is, úgy vélik, kígyó szemét, és törli az összes pontot, hogy kerek , és nem lő gólt, mint egy csecsemő szélhámosság . Ha a 3. is hengerelt az azok körül ez egy szélhámosság . Ha a 3 közül hengerelt során a másik fordulóban is kígyó szeme .
5

A játékos , hogy a pontszámok a legtöbb veszteséget néha nyer egy rejtett díjat . Különböző szélhámosság csoport kreatív és különböző módon azonosítani a legnagyobb vesztes. Ez a személy lehet , aki megnyeri a lehetőséget, hogy otthont a következő szélhámosság este . Ez a személy lehet megnyerni a lehetőséget, hogy megtisztítása után szélhámosság . A legnagyobb vesztes az, aki felelős a kezelésére, vagy italt a következő összejövetelen. A bigget vesztes lehet az, aki , hogy lefagy a hatalmas fuzzy kocka az autójukat a hónap , amíg a következő szélhámosság este . Ha valaha is észrevette nélkül a kocka egy másik szélhámosság tag , ő lesz bírságolták valamilyen játékos formában .
6

Sokféleképpen adhat nyertesek a szélhámosság méretétől függően a csoport . 2 játékos a legtöbb győzelmet az egyetlen logikus módon versenyezni. Minél nagyobb a csoport kapja a nagyobb nyertesek be kell építeni . Azt is jutalmazza a győztes az egyenlő győzelem és veszteség ( 9-9 ) . A korona lehet viselni az a személy , aki az utolsó szélhámosság , amíg a következő szélhámosság hengerelt . Az utolsó szélhámosság győztes a végén az, aki az utolsó szélhámosság vagy könnyebb , az egy fárasztó a koronát. Téma nyertesek lehet hozni szélhámosság éjszaka jelmezek és a legjobb ételeket a témát.

You must be logged in to post a comment.