Hogyan számoljuk gyorsulási görbét a grafikon Tangent

A sebesség egy tárgy , hogy milyen gyorsan a tárgy átmenet egyik állásból a másikba egy meghatározott időintervallumban . A gyorsulás egy tárgy a mértéke , hogy mennyi a sebessége a tárgy változik az ugyanazon időintervallumban . Matematikailag szólva , a grafikon a gyorsulás görbe leírja a lejtőn a sebesség grafikon , amelyből származik. Ez azt jelenti, hogy az érték a gyorsulás egy pontján a grafikonon az értéke az érintő meredeksége sor ugyanazon a ponton a sebesség grafikon . Mint ilyen , a gyorsítási grafikon megtalálható közvetlenül érintési pont értékeit a sebesség grafikon . Utasítások
1

Keresés a lejtőn “m” egy adott pont a grafikonon a sebesség függvényében a kifejezés ( rise /run) = (Y – Y /X – x ), ahol ( x , y ) egy kiindulási pont , ( X , Y ) egy második pont a grafikonon, és “M” a lejtőn. Például megoldására a lejtőn között a pontok (0 , 0) és ( 2, 9 ) szerint : m = ( 9-0 ) /( 2 – 0 a ) = (9 /2) = 4,5 .
< Br > 2

Átalakítás a lejtőn , hogy a koordináta pontot az x értéke , mint az x – koordináta és az értéke m , mint az y- koordináta . Például, ha a lejtő között a pontok (0 , 0) és (2 , 9) egyenlő 4,5 , akkor az új koordináta pont lesz (2 , 4.5 pont) .
3

Keresés a lejtőn értékek több ponton a grafikon a sebesség függvényében .
4

Vegyük ezeket a pontokat külön koordinátarendszerben . Minél több pontot , annál pontosabban a grafikon tükrözi a viselkedését az új grafikon .
5

Rajzolj egy sima görbe összekötő összes pontok csak ábrázoltuk. Az eredményül kapott görbe a grafikon a gyorsulás az érintők ( pályán) a sebesség függvényében .

You must be logged in to post a comment.