Interaktív Rejtély játékok a gyerekeknek

találgatás játékok és misztérium játékok játszhatók többször anélkül, hogy öregszik. Mivel sokan igényelnek csak egy játékos kitalálni a rejtélyt , egy csoport gyerek általában akarja tartani játszani ugyanazt a játékot , amíg mindenki nem volt esélye , hogy a kitaláló . Bár ezek a játékok bonyolult megtanulni , egy csoport gyerek, hogy megtanulta , hogy játsszon velük általában szeretné tartani játszani őket újra és újra . Mafia

maffia egy komplex misztérium játékot legjobban játszott az idősebb korosztály a gyerekek .

Kezdjük hozzárendelésével szerepeket. A vezető , vagy a ” narrátor ” Ehhez érintse fejüket , miközben minden játékosnak megvan a szeme csukva . Rendeljen két maffia , egy rendőr és egy orvos . Ezután kezdődik játék megy körbe-körbe . Minden játékosnak be kell vezetnie magát, és azt állítják, hogy ő nem a maffia , ami egy oka annak, hogy ha akarja ( az okok általában buta ) . Miután mindenki bemutatkozott , a narrátor bejelenti, hogy ' s éjszaka , és azt mondja : ” A városlakók , aludni . ” Minden játékos köteles becsukja a szemét .

Miközben mindenki ' s szeme csukva , a narrátor azt mondja , “Mafia felébred és válassza ki az áldozat . ” A két maffia játékosok nézzetek fel , azonosítja egymást néztek egymásra , és némán válassza az áldozat mutatva . A két maffia kell megegyezni, hogy ki akarnak ” ölni “. Amikor úgy döntött , a narrátor azt mondja , “Mafia aludni . ”

Ezután a narrátor azt mondja: “Doktor úr, kelj fel, és menteni valakit . ” Az orvos csendben kinyitja a szemét , és pontot egy személy. Ez a személy a “megmentett” a maffia , így ha az orvos történt, hogy válassza ki a személy, akit a maffia tervezett megölni , akkor ez a személy nem tér el a játék .

Ezután a narrátor azt mondja: ” rendőr , kelj fel , és a hiszem. ” A rendőr némán kinyitja a szemét , és pontok a személy, aki azt hiszi, lehet, hogy a maffia . A narrátor ad neki a hüvelykujját az igen vagy a hüvelykujját lefelé nélkül , jelezve, hogy ez a személy a maffia -e vagy sem .

Végül a narrátor azt mondja: ” A városlakók , kelj fel , kivéve a [ ,”a játékos, aki választották a maffia ] . ” A játékos, aki választották a maffia ki tart a játék . Ő tudja nyitva tartani a szemét az egész a többi játék, de nem tud beszélni , vagy hogy olyan hangokat , amelyek jelzik a személyazonosságát a maffia , hogy a többi játékos .

A játékosok , majd vádolni a többi játékos , hogy a maffia. Mindenki tette , hogy a vádak , és mindenki szabad hazudni . Ha valaki azzal vádolták, hogy a maffia , egy másik játékosnak kell “második” a vád . Ha a vád kiküldött , majd a vádlottnak van esélye , hogy megvédje magát . Miután befejezte megindokolva, hogy miért Hát ' t a maffia , akkor a többi játékos szavaz arról , hogy ” végre ” őt. A többségi szavazattal nyer. A játék addig folytatódik , amíg az egyik játékos már ” kivégezték. ” A ” végre ” játékos , mint a ” megölte” játékos, ki a többi kerek , és nyitva tartani a szemét , de nem tud beszélni. Ha egy játékos már ” végrehajtott , ” A narrátor azt mondja: ” A városlakók , aludni, ” és a játék folytatódik , mint fent. A játék addig tart, amíg akár a maffia már végre , vagy a városlakók öltek meg a maffia.
Wink

Wink hasonlít a maffia , mert ahhoz mindenkinek hogy megpróbálja kitalálni, hogy ki a “gyilkos” van , de a szabályok egyszerűbbek . A játék Wink , válasszon egy játékos (általában , ha megérinti a fejét, miközben mindenki más ' s szeme csukva van ), hogy a “gyilkos”. A játékosok ezután körben ülnek . A gyilkos ” megöli ” Más játékosok kacsintott rájuk. Ha egy játékos kacsintott , azt kell csendben számolni a 10, majd leesik . A többi játékos megpróbálja kitalálni, hogy ki is kacsintott . Ha egy játékos azt hiszi, tudja, ki a “gyilkos” van , azt mondja: “Van egy gyanúsított ! ” majd kijelenti , aki azt hiszi, hogy az. Ha ő rossz, ő meg ; Ha igaza van , a kör vége .
pszichiáter

pszichiáter egy misztérium játék, amelyben a csoport játékos létrehoz egy puzzle, egy játékos kell kitalálni . A ” pszichiáter ” elhagyja a szobát , és a többi játékos körben ülnek , és válassza ki, milyen a ” betegség” lesz . Lehet, hogy valami egyszerű , mint például az, hogy érintse meg az ujjaik a földön minden alkalommal, amikor beszélni ; vagy lehet bonyolultabb, mint identitás zavart , hogy minden ember azt hiszi, hogy az a személy ül a jobbján . Miután a csoport megállapodott a ” probléma ” A pszichiáter jön vissza! A pszichiáter majd megkérdezi a csoport tagjainak kérdéseire . Úgy kell használni, kérdéseket lehet megválaszolni “igen” vagy “nem ” és meg kell foglalkozni minden egyes kérdésre , hogy egy adott egyén , nem a csoport egészére . Amikor a pszichiáter is rájött a “probléma” osztott a csoport , akkor a kör vége , és egy másik játékos kap egy fordulatot , mint a pszichiáter .
Village Chief

Village Chief is megköveteli egy játékos kitalálni a rejtélyt a csoport által . Egy személy elhagyja a szobát , és a többi csoport ül egy kört, és úgy dönt, egy személy , hogy a ” falu vezetője . ” A főnök ezután kezdődik a mozgás, mint például integetett karját a levegőben , ami a többi csoport utánozza . Miután az egész csoport végzi a mozgás , a csoport kéri, hogy a külső lejátszót , hogy jöjjön vissza! Kívülálló jön állni az a kör közepén . A falu vezetője rendszeresen változik a mozgás , és a többi csoport követi a példáját . Az a személy, az a kör közepén megpróbálja kitalálni, hogy ki a falu vezetője is .
Két igazság és a hazugság

két igazság és a hazugság egy nagyszerű játék egy csapat gyerek , hogy megismerjék egymást jobban . Minden játékos vesz egy kanyart , egyesével . Közben pedig , a játékosnak fel kell tüntetni a három “tények ” magáról . Két tények igazak, és az egyik egy hazugság . A többi játékos mind kitalálni, melyik állítás hazugság . Minden játékos, aki kitalálja rossz, a játékos, aki nyilatkozatot kap egy pontot . Minden személy, aki helyesen találgatások a hazugság is kap egy pontot. A játék addig folytatódik, amíg mindenkinek volt esélye, hogy elmondja két igazság és a hazugság , és a játékos, aki a legtöbb pontot gyűjtött a végén nyer .

You must be logged in to post a comment.