Hogyan tervezzünk a játék ActionScript

Design a játék ActionScript írt egy részletes leírást a játék , tanulás meglévő játék kódot minták és gondolkodás szempontjából a tárgyak design . ActionScript egy objektum- orientált nyelv , ami azt jelenti, hogy tervezés és program gondolkodás szempontjából , amit a tulajdonságok , viselkedések és egyéb funkciók a fegyver, eszköz vagy más elemet a játék. Kezdje egyszerű játékok , mint például a szöveg – alapú vetélkedők vagy hóhér – stílusú játékok . A következő logikus lépés programozni társasjátékok, mint a sakk, vagy dáma . Utasítások
1

Írj egy részletes leírást, hogy mit szeretnénk, hogy a játék nem , és hogyan szeretné játékmenet a haladást . Tartalmazza a játék célja , főszereplők ” és ellenfelek jellemzői, és a játék beállításait.
2

Írj egy részletes leírást a játék felhasználói felület . Pontosabban , válaszoljon a kérdésekre, mint például, hogy fogja a játékos irányítani a karaktere , hol lesz az információ van szüksége, hogy a játék jelenik meg a képernyőn, és hol lesz a karakter életét is feltűntek . Ahogy írsz , tanulmányozza az ActionScript Grafikai osztály, amely lehetővé teszi, hogy létre vektoros grafika , mint a téglalap, Bezier görbék és egyéb alakzatok. Lásd Adobe alapjai Drawing API weblapot további információkért ActionScript grafikus osztályokat ( lásd a forrásokat) .
3

Írja külön oldalon a specifikáció minden tárgy a játékban , köztük kellékek , járművek és eszközök. Írja meg a választ ezekre és a kapcsolódó kérdések : Mit jelentenek az eszközök és fegyverek néz ki , hogyan működnek és hol a játék játékosok meg őket, valamint azt, hogy milyen a játék eseményei igénybe minden objektum . Olvassa el az Adobe Munka tárgyakkal weboldal áttekintését létrehozása objektumok ActionScript ( lásd a forrásokat) .
4

Töltse le és olvassa ActionScript kódot mintákat oldalt, mint az Adobe ActionScript mintákat oldalán ( lásd a forrásokat) . Írja be újra listáját ActionScript programok jobban megérteni őket . Törölje nyilatkozatok programok és figyelje a hatást , amikor futtatja a programokat .
5

Nyisson meg egy szövegszerkesztőt processzor, majd adja meg a nyilatkozatokat az osztály tartalmazó fájlokat a program. A játék fő osztály ki kell terjednie mind a ” MovieClip ” vagy ” Sprite ” osztályok. A következő kódrészlet , mint egy útmutató :

public class myGame kiterjed MovieClip {
}

Olvasd el újra a kódot mintákat tanult útmutatást írásban a saját nyilatkozatai . Készítsünk programot fázisban , először csak a nyilatkozatok, hogy hozza létre a felhasználói felület , akkor kódot írni , amely megvalósítja a játék tárgyakat. Végül írja nyilatkozatok végrehajtása logika a játék . Mentsd el a fájlok kiterjesztése . ” , Mint” úgy, hogy a Flash felismeri őket .
6

Kinyitni a Flash , majd kattintson a ” ActionScript 3.0 ” hivatkoznak egy új program, amely ActionScript . Kattintson a “File ” menü “Mentés ” parancsot , majd keresse meg azt a mappát, tartsa vissza . ” , mint” fájlokat. Írja be a nevét a ” Fájlnév” szövegmezőbe , majd kattintson a ” Mentés” menteni a Flash fájlt. Kattintson a ” Class” szövegmezőbe a Properties panelen, majd írja be a nevét a játék fő osztály , hogy összekapcsolja a Flash- fájlt a játék. Nyomja meg a ” Ctrl ” és az ” Enter” egyszerre futtatni a játékot .

You must be logged in to post a comment.