Hogyan készítsünk saját hullámvasút játékok

videojátékok kétségtelenül népszerű szórakozási forma a mai digitális korban . Között népszerű játék műfajok hullámvasút játékok , más néven hullámvasút szimulátor , amely utánozza a tapasztalat , és úgy érzi a valós hullámvasút út . Mint ilyen , a játékosok általában lehetőséget kapnak arra , hogy a test több túrák , valamint út fejlettebb és hosszabb poháralátét keresztül in- game jutalmat. Hogy a saját hullámvasút játékok , számos eszközt kell használni , hogy hatékonyan össze ötleteit , és átalakítja a video game.Things amire szüksége van
3D modellező eszköz
Programozási nyelv /eszköz : Matton megjelenítése További utasításokat
1

Tervezze meg hullámvasút játék koncepciója . Hány alátétek lesz-e ? Vajon lesz azonnal elérhető vagy nyitható a különböző feladatokat, a játékos ? Hogyan fog az általános tapasztalat haladás a játékosok lovagolni minden hullámvasút ? Miután a hullámvasút játék ötletek elemezzük , akkor helyesen végrehajtani azokat a végső változata a játék .
2

Tervezze meg a hullámvasút játék modellek. Minden játék karakterek és tárgyak létre kell hozni egy harmadik féllel 3D modellező eszköz. A fejlesztés az ilyen nagyon változó alkalmazásával , de a végeredmény mindig érhető el minden program szeretné használni . Prominens eszközök közé Blink 3D, Bishop 3D, 3D Canvas és turmixgép . Egyszer tervezett , mentse modellek alkalmazása révén a főmenü vagy megtakarítási lehetőség a saját felhasználói felület.
3

Import a kész 3D-s modellek segítségével a játék fejlesztési eszköz vagy többcélú programozási nyelv programot. A fejlesztés az eszköz lényegében egy , a nehezebb lépést létrehozni a hullámvasút játék . Miután minden modell importált a program fő “Open ” menüt vagy a felhasználói felület , kiosztja az összes szükséges szkriptek , hogy azokat az élet . Például input egy sor viselkedési minták, mint a hullámvasút sebességét , mennyi ideig lenne futni , valamint minden olyan következményeket eléréséért vagy ennek hiányában az adott feladatot . A scripting és programozási maga változik a program , bár népszerű választás játékok közé DarkBASIC Pro , GL Basic és Game Studio .
4

Mentés a fejlődés , az export a hullámvasút játék, és kipróbálni. A tesztelési folyamat áll, játszik a saját teremtés felismerni a potenciális problémákat és ellentmondásokat . Győződjön meg arról, hogy végre minden feladatot korábban megírt. Ha változásokra van szükség , hogy az összes szükséges módosításokat a programozó eszköz a választás , és felülírja az elavult verziót exportált .

You must be logged in to post a comment.