Miért egy merevlemez lejátszásához szükséges Xbox játékok Xbox 360 ?

Microsoft Xbox 360 , mint a többi hetedik generációs játékkonzolok , kínál a felhasználók képesek játszani elődjétől ( ebben az esetben az eredeti Xbox ) . Ezt nevezik visszafelé kompatibilitás, és ez különféle eszközök révén elért . Visszafelé kompatibilitás a 360 : Matton

Az Xbox 360 visszafelé kompatibilitás szoftver -alapú , ami azt jelenti, hogy ahhoz, hogy játsszon az eredeti Xbox-játékok , a 360-ra kell futtatni egy emulációs program , amely lehetővé teszi , hogy úgy viselkedik, mintha volt egy eredeti Xbox . Annak szükségességét, hogy tárolja az emulációs szoftver az egyik oka a merevlemezt kell játszania az eredeti Xbox játékokat a 360-
Hardver különbségek

A másik oka a merevlemez szükséges visszafelé kompatibilitás a 360 az, hogy a 360-as hardver gyökeresen eltér az eredeti Xbox . A memória egység a két rendszer egymással összeférhetetlen . Eredeti Xbox játékok alatt futó emuláció nem fér 360 memória egység , és csak akkor menti a merevlemezre .
Előnye és hátránya a szoftver emuláció : Matton

Az Xbox 360 szoftver megoldás a visszamenőleges kompatibilitás megvannak a maga előnyei és hátrányai. Az utóbbiak közé tartoznak zavar , amely felett a játékok visszafelé kompatibilis , és hibák a szoftver, amely okozhat némi játékokat futtatni a kifogásolható módon . A fő előnye az alacsonyabb költségek , például a hardver – alapú visszafelé kompatibilitás szükségessé teszi extra hardver összetevők, amelyek költséges gyártani és felhajtja az árat a konzol .

You must be logged in to post a comment.