Játssz Set Játékok

készletei jönnek a különböző méretű , formájú és anyagok, valamint a különböző funkciók . Például, néhány épített ki a fa, és a diák és létrák , és a terület a majom bárok. Egyéb jellemző területen több hinta és búvóhelyét területeken , mint például alagutak és a kis szoba . Függetlenül attól, hogy a parkban , vagy a hátsó udvarban , akkor ezeket a funkciókat , hogy kezdeményezzen játékkészlet játékokat a gyerekek. Hide and Seek

Ha játékkészlet funkciók zug és repedések – , ​​mint például a kis szobában , területek elrejteni alatt a szerkezet , és a diák és a majom bárok könnyen get-el – játszhat elrejtése és keresik . Már minden gyermek kijelöl egy biztonságos helyet , mint például egy közeli fa, vagy a darab készülék a ” hajtó kereket “, és kijelöl egy kereső . A kereső sétál egy helyet, ahol nem látja a darabot meg , magában foglalja a szemét, és számít a 20 . Ahogy számít , a többi gyerek elrejteni körül, és a játék készlet. Miután befejezte a számolás, aki keresi őket , amelynek célja, hogy a tag Hider . A hiders próbálja elérni a biztonságos helyen , mielőtt azok címkézett . Ott, azok ellenálljanak a menedékkérő kapcsolatot. Ha a kereső címkék a elfedő , a játék véget ér, és a gyermek címkézett válik a kereső egy új játékot. Ha minden a gyerekek teszik a biztonságos helyet anélkül, hogy címkézett , a játék újraindul ugyanazzal a kereső.
Swing Races

Ha játékkészlet két vagy több hinták , akkor kihívást gyermekek egy időzített lengő versenyt. A gyerekek ülnek a swing , és annak , hogy ezt mondja : ” menj , ” start lengő oda-vissza nyerni magasságot . Meg hogy a gyermekek swing egy meghatározott ideig , például 10 percig, amíg a gyerekek megpróbálja swing olyan magas, mint azok. Ha 10 perc elteltével , azonosítja a gyermek, aki a legmagasabb lendült . Ha több gyermek , mint a hinta vesz részt a versenyen , akkor tartsa több fordulóban , és a győztesek minden kör versenyezhetnek egymás ellen , hogy meghatározzák a ” végső győztes . ”
Tag

Tag egy klasszikus játék, amely játszható szinte bárhol , beleértve a lejátszás készletek. Lejátszása ez a játék meg lehetővé teszi a több testmozgás , kihívások és lehetőségek a gyermekek a probléma megoldására , mint például melyik útvonal a leggyorsabb , hogy elkerülje a fogó , és amely út lassítja a fogó le . Először , a gyermekek kijelöl egy ” fogó ” között a csoport . Ez a gyermek fut körbe , hogy megpróbálja tag egy másik gyerek , hogy ő is lemond fogó címét . Az összes többi gyerek , szinkronizált ” futók “, próbáljuk elkerülni a fogó , hogy nem kap címkézett . A játék folytatódik , miután a játékos ki van jelölve , és miután az új fogó tette öt másodpercen át , mielőtt keresni futók . A játék során a játékosok meg kell nyomon követni , és ne a fogó megkérdezte a többi játékos a hollétéről , vagy látta mások kap címkézett .
Akadálypályán Race

akadály tanfolyamok rendkívül sokoldalú , így bármely részét a játék beállítva, hogy szerepelnek a játékban , és az igénylő gyermekek a gyakorlatban képesek felváltva . Mielőtt a játék , segítsen a gyermekeknek meghatározni a tanfolyam útvonal , mint például a létrán , le a vitorlázórepülő készülék , az egyik út mentén, a majom bárok és két út lefelé a spirális csúszda elérése előtt csúszó rúd , vagy a ” hazai bázis ” , amely jelzi a a tanfolyam végén . Ha a pálya be van állítva, sorban gyermekek és minden gyerek fut a pályán, az időzítés minden gyermek , ahogy megy . Miután minden gyermek ment , hogy ki vezette a pálya a leggyorsabb. Ez a gyermek a győztes .

You must be logged in to post a comment.