The Legend of Zelda 2 Game Boy Advance Cheats

“The Legend of Zelda : The Adventure of Link ” ( más néven ” The Legend of Zelda 2″ ) a Game Boy Advance közvetlen port egy Nintendo Entertainment System classic ; mint sok más játék a NES korszakban , sok hibák fedezték fel a játékban a játékosok vált ismertté, mint a “csal ” , mert lehetne használni a játékos javára. Csal és hibák a NES változat ” Zelda 2″ továbbra is teljes mértékben érintetlen a Game Boy Advance . Elkerülése Automatic találkozások

Míg áthaladó térkép képernyőn lépve bizonyos lapok miatt egy adott területen találkozás előtt link is át azokon túl – hasonlóan ahhoz, ahogy hozzáér a vándorló ellenség ikon kezdeményezi egy találkozás. Ha egy ellenséges ikon belép az ugyanazon a területen , mint az automatikus találkozás csempe ugyanolyan kapcsolat fut bele , Link szembe az ellenséggel , hanem a cserép automatikus találkozás. Utána , akkor lehet lépni a területet találkozás cserép bármely irányba , megkerülve összesen.
Túlélni a Végzetes Hit

Ha linket kap végzetes találatot ( figyelembe véve a legutóbbi az ő találati pont) mellett a szélén egy képernyő és az ütés kiüti őt a következő terület , nem fog meghalni . Kihasználásával hiba segíthet a harcok ellenségei a tapasztalat.
Át egy zárt kapu kulcs nélkül

áthidalása zárt kapu kulcs nélkül , Link egyszerűen áthaladnak a kapun , miután átalakítja egy tündér .
mágikus utántöltő palack

trükk mágikus utántöltő palack használatát teszi lehetővé a varázslat , maximalizálva az összeg MP töltenie egy mágikus üveg . Mivel a mágikus mérő tölti után lassan felvette a mágikus palack, egy varázslat lehet használni , mint a nyomtáv tölti ; egy varázslat ez idő alatt – , mielőtt a mérő tölti teljesen – okoz MP kimerítik , de a MP nyomtáv továbbra újratölteni , mert a mágikus üveg .
csavarás
< p> a görgetés oldalsó szakaszok , néha a szint elrendezés lehetővé teszi a lehetőségét link ugrás feletti mérők állapotát a képernyő felső részén . Ugrás felett a statisztika és a tündér varázslat , mozgás közben egy oldalsó okoz a lánc hiba ( link jelenik meg , hogy esik egy lyukon keresztül ) . Link esetleg újra a másik szobában , a tetején egy vár vagy vissza ugyanabban a szobában. Bár ezt a hibát , tartja a “Up” gombot megakadályozza link attól, hogy tartósan megragadt abban az esetben , hogy újra megjelenik az egész lift egy kastély bejárata .
Ugrás Link Second Quest

beírása ” Zelda” , mint a fájl nevét okoz a játék, hogy kezdődik a második küldetés .

You must be logged in to post a comment.