Irányok Parcheesi

Az amerikai játék Parcheesi utánozza India nemzeti játéka , Ki nevet a végén , tudjuk, hogy már létezik Indiában, mivel a negyedik században. Az amerikai verzió a játék rendelkezik egy 1867 szerzői jog, és az első kiadás a játék jött létre 1870-ben. Bár egyszerűsített , a játék nagyon hasonlít játszott Indiában évszázadok óta. Az alapok

a játéktábla egy kereszt design , amely 68 négyzet körül kerülete , a játékosok felváltva két kocka dobásával és a mozgó játék darabjai . A cél a játék lényege, hogy minden egyes darab otthonról kör vagy “fészek ” körül a területet, a tábla az óramutató járásával ellentétes , készítsen biztonsági másolatot a középvonala terek mellett az otthoni kört, és a közepén a fórumon. Minden játékos választ , hogy egy kijelölt színt és elhelyezi a négy játék darabjai , hogy a szín a kezdő körben , vagy “fészek “. Te jössz áll dobott két kockával . De ahhoz, hogy hagyja el a haza kört , akkor dobjon egy öt az egyik kocka , két kocka , vagy a kocka meg összesen öt . Ha nem , akkor lehet mozgatni az egyik darabot , amely már elhagyta a hazai kör. Ha nincs darabokat mozgatni , és ne dobja öt elhagyni a fészket , akkor elveszíti a sor.
A körök

Ha tekercs , akkor használja a számokat dobott a kocka, külön-külön , és mozgassa két darab vagy teljes , és mozog egy darab . Ha dobsz öt , meg kell mozgatni egy darabot a hazai kört , ha bármilyen darab maradt ott . Ha dobja ugyanazt a számot két kocka , kétágyas, akkor kap egy bónusz turn and roll újra. Gördülő ugyanazt a számot két kocka , ha nincs játék darabjai maradt a hazai kör adja a bónusz számít a számok alján a kocka az a sor is. Twelve színes négyzetek a táblán jelöl biztonságos négyzetek. A hagyományos amerikai változata a játék , ezek a kék . Safe négyzetek tartsa meg attól, hogy elfogták és visszaküldték az otthoni kör , amikor egy ellenfél játékos landol ugyanazon a téren , mint te . Két játék darab azonos színű ugyanazon a téren alkotnak blokádot is tartsa meg attól, hogy visszaküldik az otthoni kör. Az ellenfél játékos általában nem tud leszállni , vagy adja át az ellenfél játékos blokádot. Egy másik szabály vonatkozó blokádok kimondja, nem tudja használni a dupla mozgatni a blokád az egyik téren a másikra . Blokádok átadhatók az ellenfél játékos csak akkor, ha nincs más megoldás, a mozgó alapján a számokat dobott a sor .
The Win

a tábla , ha egyszer már számolni az utat körül az egész területet , és csak mielőtt eléri a kezdő téren ismét találsz egy sor terek megy fel két kerülete sor a terek és a központ a fórumon. Ez jelöli a célegyenesben a játék . Amikor eléri ezt a területet , a játékot darabja továbbra is biztonságos . Meg kell érkeznie a központja a játéktábla egy pontos szám , hogy menjen bele. Ön nyeri meg a játékot mozgatásával az összes darab a közepén a tábla egy pontos szám , mielőtt az ellenfél mozog minden az ő is . Variációk a szabályok léteznek, és nem szabad összekeverni a bonyolultabb hagyományos játék Pachisi . De néhány Pachisi szabályok , mint például a játékot a csapatok , így a nyolc teljes játék darab mindkét játékosnak kell lennie a központban nyerni, hogy utat találnak valami modern változata . A másik variáció , hogy miután az egyik darab érkezik az a tábla közepén , kapsz egy extra 10 – térben mozog , amit jelöl , hogy a maradék darab van a fedélzeten.

You must be logged in to post a comment.