Hogyan játék Python

Python egy szerencsejáték nyelv , melynek célja a különböző célokra , amelyek közül az egyik létrehozni játék . Le kell töltenie a Python programot a Python programozási nyelv oldalon. A pygame modul , amely egy széles választékát programozási eszközök , hogy segítsen létrehozni egy játék , meg is letölthető . Az alapvető ismereteket Python programozási szükséges megkezdése előtt . Utasítások
1

Töltse le a Python programozási nyelv IDE és pygame modult a saját honlapján . Nyissa ki a programozási nyelv telepítő programot, és futtassa azt . Telepítse az alapértelmezett telepítés területén .
2

Nyissa meg a ” Python IDE ” a Start menüből . Válassza ki a “File ” gombra a felső menüből , majd válassza ki az ” Új ablak . ” Mentse a fájlt ” Ping.py. ” Type “import os , sys “, majd egy szóközt .
3

Type ” import pygame “, majd egy szóközt , majd a ” a pygame.locals importálni . ” Press ” Enter “-t kétszer , majd írja “képernyő = pygame.display.set_mode ( ( 640.480 ) ) “, és futtassa a programot , hogy a behozatali a pygame játék parancsok és játék kijelzőn.
4

létre a karaktered képeket beírja egy változata ezt a kódot . Írja be ” CHARACTER_WIDTH = 20 ” , hogy hozzon létre egy karaktert , amely 20 pixel széles . Írjon be egy igazi karakter neve helyett ” karaktert. ” Nyomja meg az ” Enter” hogy hozzon létre egy új sort a programozás. Hozza létre a magasságot beírja az ugyanabban a sorban a kódolás helyett “width ” és “height ” és a változó a szám , hogy tükrözze a különböző magasságú .
5

típus ” p1Character = pygame.Shape ( x , y , CHARACTER_WIDTH , CHARACTER_HEIGHT . ” Csere” forma ” a forma a használni kívánt a pygame adatbázisból . vissza az ” x , y ” koordinálja az aktuális számozott koordinátáit , ahol szeretné, hogy a karakter származik .
6

Hozd létre a karaktert és a képernyő színe a gépelés ” CHARACTER_COLOR = pygame.color.Color ( ” szín ” )” és ” SCREEN_COLOR = pygame.color.Color ( ” szín ” ) . ” Változtassuk meg a “színes ” minden zárójelben az jelzi a kívánt színt használni a karaktert és a képernyő .
7

Program ellenség beírja ” enemySpeedX = 1″ és ” enemySpeedY = 1 ” . Input ellenség neve helyett az ” ellenség” minden egyes helyszínen , és állítsa be , amit kívánt sebességet . megteremtse a forma a gépelés ” ENEMY_COLOR = pygame.color.Color ( ” szín “) , majd az” ellenség = pygame.Shape ( x , y , szélesség, magasság ) . ” Változtassuk meg a megfelelő szavakat, hogy adja meg saját értékeit.
8

létre a játék világában ugyanazzal a programozási módszerek felhívni alakzatokat , például utak , négyszögek és egyéb akadályok .
9

Add ütközés észlelése minden a tárgyak, beleértve az eredmények az ütközés . Például a program a karakter halála után az ütközést az ellenség. Írja be ” , ha enemy.collidetect ( karakter ) : elpusztítani karaktert. ”
10

Program ütközés észlelése között, a karakter és a határokat, és az ellenséget, és határait írja : ” ha a character.colliderect ( határ ) : characterSpeedY = characterSpeedY * 0 “. Ez megakadályozza, hogy a karaktered áthaladó határ . Ismételjük ezt a folyamatot az ellenséget .
11

létre mozgását a karaktered programozásával ki, mint például: “Ha balra nyíl nyomva characterSpeedX = 2 . ” Ez mozog a karakterrel jobbra egy sebessége két képpont másodpercenként. Program a többi a nyilakat, ugyanúgy .
12

Folytassa bevitt adatokat , amíg nem történik meg a program . Írja be ” pygame.display.flip ()” az elején a program , hogy felhívja a grafika a játékot . Nyomja meg a ” F5 ” futtatni a játékot .
13

Játszd a játékot találni olyan hibákat, mint például a ellenségei nem semmisít meg a karakter , vagy áthaladó határokat. Erősít a kódolási hibák és visszajátszani a játék, amíg fut rendesen.

You must be logged in to post a comment.