Játékok Aktív kisgyermekek

Gyerek kell, hogy azon kívül , ha aktívak , így mozogni és játszani a többi gyerekkel . A fizikai tevékenység a legjobb módja az aktív , fiatal gyerekek gyakorolni és fejleszteni a csapatmunka készségeket. Ezen felül, ezek a játékok nyújtanak agility és problémamegoldó tanulságokat , amelyek segítségével a gyerekek megtanulják leckéket , hogy megtartja mivel az idős nő . Snake a csatornában

indításához , három vagy négy gyerek sorban mintegy öt méter hely legyen közöttük. Ezek a gyerekek játszanak a kígyók. A többi gyerek a játékot állni a parttól 15 és 20 méter távolságra . A szülő vagy vezetője a játék kiabál , “Snake a csatornában . ” Most a gyerekek meg kell futtatni felé vonal kígyók , és próbálja átvészelni a vonalon , anélkül, hogy jelölt . Ha a jelölt , meg kell ma már a kígyók . A játék , amíg mindenki kap fogott .
Red Rover

gyerekek szét két csoportra egyenlő számok és sorakoznak egy egyenes vonalat a másiktól. A tagok egyes csoportok egymás kezét és a csapat tagjai , körülbelül három láb egymástól , de közelebb , amikor megpróbálta megakadályozni egy gyermek áttörve . Aztán egy csapat kezdi a játékot ének, “Red rover , piros rover , Levél ______ jobbról , ” a gyermek nevét kitöltésével az üres . A hívott gyermek fut előre, és megpróbálja áttörni a tartott kezében két gyerek az ellenfél . Ha ő áttöri , akkor ő választ egy játékos az ellenfél csapatából , hogy menjen vissza, és csatlakozzon az övé . Ha a hívott gyermek nem áttörni , akkor ő csatlakozik az ellenfél . Ezután a másik csapat hívások több mint egy gyermek az azonos módon. Az egyik oldalon nyer , amikor már mind a játékos a csapat .
Takaró Ball

gyerekek , hogy két vagy három csapat négy . Minden játékos rendelkezik a sarokban a takaró . Az egyik csapat kezdi helyezett röplabda központjában a takarót , majd csökkenti és felemeli a takarót, gyorsan dobálják a röplabda a levegőbe . A szembenálló csapatok ezután meg kell mozgatni , és elkapják a röplabda, majd küldje el a levegőbe újra egy másik csapat elkapni , és nem ugyanaz. A játék addig tart, amíg az egyik oldalon eldobja a labdát, vagy nem sikerül elkapni a labdát a takarót .
Hide -and- Seek

Először is , valaki döntött , hogy ” a “, és lesz a kereső . Csukott szemmel , a kereső arcok az ellenkező irányba , a többi gyerek játszik, és számít lassan 10 vagy 20 ( vagy több , attól függően, hogy az embereknek a száma és mérete , a rejtőzködő tér) . Amikor befejezte a számolást , a kereső kiabál , ” Ready or Not “, és elkezdi keresni a rejtett játékosok. Most a rejtett játékosoknak el kell kerülni , hogy kiderült, a kereső , aki a címkék az első személy, ő is képes fogni . A fogott játékos lesz “Ez ” a következő fordulóban .

You must be logged in to post a comment.