Reflex Games for Kids

A személy reakcióidő függ számos tényezőtől , a napszak, hogy látás szintre . A gyors reakcióidő megmenteni az életét , de abban az esetben, egy autóbaleset vagy más hirtelen veszélyes esemény . A gyermekek számára a nyomást, úgy tűnik, messze . A reakcióidő inkább lenyűgöző , ha összehasonlítjuk , aki megragad az utolsó darab cukorkát először . A gyerekek játszhatnak a különböző online játékokat , hogy teszteljék a reflexek és a reakcióidő . Sheep

Készült a British Broadcasting Company, a játék Sheep ösztönzi a játékosokat , hogy szemmel tartsa a tollat ​​szélhámos juhok .
< P > A játékban egy csoport birka lustán legelésző a bal oldalon oldalán a képernyőn . A játékosok felett lebeg egy kép egy nyugtatót dart . Öt juhot fog próbálni elszökni le a jobb oldalon a képernyő , az egyik egy időben. A játékosok kell megnyugtat a gazember juh mielőtt menekülni .
< P > Azonban ne nyomja meg azt a gombot is gyakran . Ha lőni egy nyugtatót dart , ha a birka nem fut , akkor büntetik 3 másodpercig .
< P > A játék nyomon követi a reakcióidő az egyes lövés , és biztosítja az átlagos reakcióidőt a játékos. Minden játékos kap egy rangsor , kezdve a ” lassú csiga ” a ” felturbózott gepárd. ” Játssz , hogy javítsa a pontszám , vagy felváltva kihívás a barátok .
Így Social

A honlap tehát Social számos olyan reflex játékok tesztelje az ujját kattintás és egér – mozgó bátorság .

a játék az oldalon a ” színes ” megköveteli a játékosok , hogy nyomja meg a Start kezdeni . Követően bármikor a játékos prések indul el, a lejátszás képernyő átvált fehérről más színű. A játékosoknak meg kell kattintson a ” stop” , amint a színe megváltozik , és a játék számokat , hogy mennyi ideig tart, hogy reagál a változásra.
< P > Egy másik játék a honlapon , az úgynevezett ” Phong , ” gödrök a játékos ellen a számítógépes ellenfél egy kis méretű változata ping-pong . A játékosok pontokat ütő a virtuális labdát a számítógép blokk. A játékosok meg kell védeni a saját oldalán a számítógép támadásokat .
< P> Social lehetővé teszi a játékosoknak , hogy regisztráljon, és nyújtsák be pontszámok , hogy hogyan mérik fel a többi játékos ellen ezekben a játékokban .

Reflex Játék

A Reflex játék jelent játékosok egy üres lejátszási képernyő , amely tartalmaz egy 8×10 mező a fehér doboz . Ha egy játékos megüt indul el, az időzítő megkezdi a visszaszámlálást 60 másodperc. Véletlenszerűen , néhány doboz átvált fehérről zöldre . A játékosok kell kattintani annyi zöld dobozok , amennyit csak tudnak határidőn belül . Ha rákattint egy doboz helytelenül , a doboz pirosra .
< P > Amikor az idő múlik , a játék kiszámítja, hogy hány kattintás van helyes , hány mutatták be , és hány rossz kattintás kellett .

You must be logged in to post a comment.