Hogyan készítsünk egy D & D kampány Szórakozás

Dungeons and Dragons , más néven D & D , egy fantasy szerepjáték játék , ami azt jelentette , hogy szórakoztató . Ez azt is jelentette , hogy egy együttműködési törekvés . Mind a Dungeon Master és a játékosok terheli némi felelősség azért, hogy a játék szórakoztató és folyamatosan érdekes. Ha a kampány kezdett érezni, mint a grind , hanem a játék , vannak dolgok, amelyek alvilági mesterek , és a játékosok nem , mind a játék, és azon kívül , hogy fokozza az élményt , és győződjön meg róla, mindenkinek van egy jó ideje . Utasítások
DMS
1

Töltsön el egy -két órát kitalálni, amit a játékosok fognak találkozni a következő ülésen , beleértve az esetleges ügyességi tesztek , és küzd . Tudta, mit akarsz , hogy fedezze az egyes ülés , hogy a játék simábban , és tartsa a lépést felfelé.
2

kellékek. Ne csak mondd el a játékosok, hogy találtak egy jegyzetet, amely felfedi a titkos jelszót. Írd ki, és add oda nekik, ha találnak . Ha kell dekódolni valamit , írd le , és megadni nekik a legfontosabb , hogy így ezt a munkát maguknak. Props hozzá egy elemet merülési a játék , amely megkönnyíti , hogy továbbra is a karaktert , és figyelni .
3

Add humor. Dungeons and Dragons nem kell halálosan komolyan egész idő alatt . Még edzett kalandorok élvezze a jó kacagást most majd. Vegyünk hozzá egy hiú nem játékos karakter ( NPC ) , a buta küldetést, vagy egy pár viccet jellegű , hogy feldobja a hangulatot .
4

rugalmas. Nem számít, mit úgy tervezte , a karakterek fognak találni a módját , hogy megkerüljék azt. Amikor elmegy a sínek , ne próbálja kényszeríteni őket vissza a telek . Próbálja roll , amit kapsz , alkalmazkodva a történetet , hogy illeszkedjen a tetteikért. Ha megölik a fő gazember , mielőtt szánják , például nem csal a tekercseket , hogy ez lehetetlen. Helyére egy beosztott , aki kapott elő , a relatív ki a bosszú , illetve összeesküvés varázsló törekszik, hogy töltse ki a hatalmi vákuumot hagyott az ő korai halálát.
5

a hangulatot. Használja a zene, a világítás vagy a hanghatások közvetíteni a megfelelő hangulatot. Ha a helyzet állítólag ijesztő , homályos a fények , és hozott néhány titokzatos zene vagy hanghatások , hogy a játékosok a megfelelő gondolkodásmód . Filmzenék, a megfelelő műfaj , ideális erre .
6

Tudja meg, milyen a játék, a játékosok érdeklő Ha a játékos keres egy jó harcot , nem adnak nekik egy sor NPC beszélni . Ha inkább szerepjáték , ne nyomja őket a hullám után hullám koboldok . Ha inkább a kihívás , nekik egyet . Ha nem akarja karakter halál egy lehetőség , ne hagyd, hogy meghalni . Amit a játékosok érdeklődését változhat munkamenetenként , sőt óráról órára . Ha a játékosok nyilvánvalóan harcra , próbálja meg a munka egyet , akkor is, ha ez csak egy véletlen találkozás . Ha nyög , ha hívja a kezdeményezés roll, hogy a harc könnyebb és lépni a következő szerepjáték találkozás .
7

Fogd a hobby komolyan. Szerepjáték egy hobbi , amely előnyös a tanulás és a megértés . Hallgassa meg szerepjáték podcastok , olvassa szerepjáték blogok. Vagy vesz egy könyvet , amely foglalkozik a kaland ötleteket , tippeket a problémás játékos, és arról, hogyan legyen rugalmas.
8

Légy a csapat tagja – D & D nem versenyképes játék . Ez nem azt jelentette, hogy egy teszt a készség a játékosok és a Dungeon Master . A cél , mint a Dungeon Master , kell, hogy ellenőrizze, hogy a történet jó , és hogy a játékosok a jó idő . Nem legyőzni őket a harcban , túljár vki eszén őket rejtvények , vagy megakadályozzák őket a sikerre .
A játékosok
9

befektetni . Egy bizonyos mennyiségű buy -in a játékosok is szükséges, hogy mindenki , hogy egy jó ideje . Próbálja meg , hogy maradjon a karaktert , amikor szerepjáték találkozások .
10

Figyelj . Ne játssz , amíg a telefonon , folytatni oldalán beszélgetéseket , vagy szöveges üzenetet küld , míg a játék működik. Ez zavarja a többi játékost, és megtöri a hangulatot.
11

Légy nagylelkű játékos . Ne kisajátítani a dungeon mester időt, vagy figyelmét . Adj többi játékos egy esélyt, hogy ragyog . Próbálja meg , hogy vegyenek részt a másik játékos karaktereket a karakter ugratás , amikor a párt közötti találkozások .
12

Fogd a telek horgot. A szerepjáték játék , a játékosok tehetnek bármit, amit akarnak , de ez nem jelenti azt, hogy kell. Ha a Dungeon Master egyértelműen adott neked a telek horog , nem elkerülni , hogy csak azért, mert lehet. Aktívan elkerülve a történet csak meghiúsítja a dungeon master és a többi játékos . Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet eltérni a tervezett kaland, de ha a csoport célja , hogy megmentse a hercegnőt , nem javasol mást .
13

Légy kreatív . Ahelyett, hogy azt mondta a Dungeon Master , hogy szeretné , hogy elérje a goblin és a kalapács , leírja, hogyan üsse meg , hová , amelynek célja , és azt mondod , mint te is . Ha akarsz , édes -talk a nem játékos karaktert ad neked kedvezményt , mondd el a Dungeon Master , mit mond az NPC , hanem azt mondta neki, szeretné dobni a diplomácia .

You must be logged in to post a comment.