HEROSCAPE Megközelítés

csontváz sárkány és nindzsák harci mechanikus gorillák és trollok az elsőségért a fantasy wargame ” HEROSCAPE ” által gyártott Hasbro játék cég . A változatos leadott karakterek és egyedi képességei lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy épít egy sereg szabott a konkrét play stratégia és stílus ; védekező menő , trükkös settenkedik , kemény orrú bruisers és távolsági harcosok mind kiválasztható és belökték harcban. Hatszögletű csempe képpé állnak össze a játék háromdimenziós fórumon. Bár a játék testreszabási lehetőségek része a fellebbezést , lehet, hogy túl sok az új felhasználók számára , akiknek fontos, hogy megismerkedjenek az alapvető HEROSCAPE directions.Things amire szüksége van
terep csempe
Jelek
20 – sided die
Karakter kártyák
karakter számok
Movement markerek
támadás /védekezés kocka
Blood markerek

Show More utasítások
1

Build a játéktábla a hatszögletű terep csempe. Hozzon létre egy új térképet a semmiből, vagy kövesse a használati utasítást , hogy újra létrehozni egy előre generált játéktábla .
2

Helyezze jele a játéktábla . Jelek a játékosok különleges hatásköröket és képességeket , ami előnyt jelent. Tér el egyenletesen a játékos kezdő területen vagy nehezen hozzáférhető helyeken .
3

Roll 20 oldalú kockával , majd adja át a többi játékos . Roll újra rendezni kapcsolatokat.
4

Döntse el közösen a megfelelő karaktert pont összesen a csapatok. Minden karakternek van egy pontértéke , kezdve a 10 pontot a gyenge karakterek több mint 200 pontot erőműve . A legtöbb játék funkció 500 pont hadsereg . Válasszon nagyobb hadsereg pont összesen hosszabb játék, vagy egy kisebb pontot összesen rövidebb játékot.
5

Válassz egy karaktert kártyát, ha hengerelt a legnagyobb számban . Olvassa el a kártyákat , hogy határozza meg a támadás, védekezés , hatótávolság és a mozgás pontszámok a különböző karakterek , valamint a különleges képességek a karakterek lehetnek . Folytassa karakterek kiválasztására , felváltva és a mozgó óramutató járásával megegyező irányban az asztal körül , amíg minden játékos kitölteni , vagy csak a lehető legközelebb , hogy a hadsereg pont összesen .
6

Rendezzük el a figurák az Ön számára a karaktereket a hatszögletű terepen lapok a kezdő zónában . Helyezze a négy mozgás markerek oldallal lefelé a kártyákat szeretne játszani az első kanyarban ; mozog a karakter az ” 1″- marker első és a “3” marker utolsó , míg az “X” marker kerül a kártyára az ellenfél megtévesztésére .
7

Roll a 20 oldalú kockával újra. Felváltva játszik , kezdve a játékos, aki forgatta a legtöbb , akkor a második legmagasabb , majd a harmadik legnagyobb , és így tovább .
8

Mozgasd a karakterek az, hogy a mozgás markerek . Nézd meg a “Speed ​​” minősítés a karakter kártyát, hogy meghatározza, hogy hány csempe tud mozogni az adott körben. Ha szükséges, használjon különleges hatásköröket a karakter lapot mozog.
9

Flip bármely jele egy karaktert földeket . Használja a képességét, a írásjel , amíg az egyik karakter marad a csempe az írásjel .
10

Attack ellenfelet karaktert tartományt az alap támadás vagy egy speciális erő . Nézd meg a karakter kártyák a “támadás” és a ” védelem” minősítést. Roll a megfelelő számú támadás /védekezés kocka attól függően, hogy éppen támadó vagy védekező . A támadók számít koponyák , amelyek jelzik a hit , míg a védők gróf pajzsok , amely blokkolja a találatot. A védekező karakter kap vért marker minden feloldják a koponyát a támadó tekercs. Ha egy karakter vérét markerek adja ki a “Life” kategória, a karakter meghal , és lekerül a tábláról .
11

Folytassa felváltva , amíg minden játékos költözött , és megtámadta a kívánt módon. Helyezze át a mozgás markerek and roll a 20 oldalú kockával újra meghatározni a lejátszási sorrendben a második fordulóban .
12

Játssz a második fordulóban az ugyanúgy, ahogy az első . Játék folytatása fordulóban , míg a seregek minden, de egy játékos kiesik . Az utolsó játékos álló karakter nyeri a játékot.

You must be logged in to post a comment.