Toy Soldiers Játékszabályok

Apró műanyag játék katona már sorozatgyártású végétől a 18. század szerint a The Toy Soldier Company. Ma is teljes körű háború a házban, vagy a kertben , anélkül, hogy shell ki egy csomó pénzt a képzelet játékok és járművek. Minden, amire szüksége van sok hadsereg a férfiak , és néhány kocka . Te és a barátaid a bérek bonyolult háborút , amely a rivális Bármilyen videó és társasjáték kreativitás . Szabályok megváltoztatása , hogy illeszkedjen a játékot, és hozd létre a saját , hogy a játék nagyobb kihívás. A szabályalkotás

Mielőtt elkezdené a játékot , hogy melyik a katonák és a járművek tartoznak, amelyek a személy és jelölje meg őket egy darab színes szalagot , ha nem tudja megkülönböztetni őket . Döntse el , mint egy csoport a szabályokat a játék, és a győzelmi feltételek . Ön megváltoztathatja az alapvető szabályokat, amelyek alkalmazkodnak a különböző típusú járművek, illetve katonák , és az átállás a különböző játék területeken. A győzelem is lehet olyan egyszerű, mint elpusztítani az összes ellenséges seregek vagy összetett missziók megmentett egy túszt , vagy hatástalanítani a bombát . Meghatározza az esetleges variációk a alapvető szabályokat , mielőtt elkezdi , és írd le őket , így akkor nézze meg őket játék közben.
Szedését Turn

elején a sor , egy lépést se katonák és járművek szeretne, majd állapítsa meg a támadást fázisban. Corey Butler a cikkben: ” Fighting Plastic ” azt sugallja, így a katonák utaznak gyalog mozoghat egy láb sugarú körben minden turn és a járművek , mint a tank, hogy mozog a két láb. Használjon vonalzót meghatározni a távolságot minden egyes darab mozoghat . Ha a tank megfordul , ez végül a mozgását , hogy be , és nem tud tovább mozog , amíg a következő körben . A játékosok kívánnak speciális szabályok durva talajon vagy a katonák mozog felfelé . Corey Butler azt sugallja, vágási tartományban a mozgás fél ezeket a feltételeket.

Után kimondja a támadás fázisban , a játékosok választhatnak, akár 12 katona támadni egyszerre az ellenséges tűz alá tudja védeni akár 12 katona . A játékosoknak meg kell határoznia a sugár katona tudja támadni . Például , talán csak a támadás más katonák , amelyek a hat centi rá. Ha a támadó vagy védekező kevesebb, mint 12 katona a területen támadják , ő is csak annyi , mint ő. A támadó és a védekező minden tekercs egy pár kocka , hogy képviselje a harcoló katonák . Ha hat vagy annál kevesebb katona használatban vannak , redőny, csak egy kockával . Hasonlítsa össze a pontszámok a kocka , hogy hengerelt a legmagasabb, minden játékos , és az a személy, a legmagasabb nyer. Abban az esetben, ha döntetlen , nézd meg a következő két legnagyobb kockával vagy roll újra. A vesztes kivon a tekercs a győztes roll és a különbség azt mutatja , hogy hány katonát veszített .

A támadó úgy dönt, hogy támadni újra támadás egy másik helyszínen, vagy a támadás kevesebb katona . Ő is úgy dönt, hogy vessen véget a sor támadás nélkül . Amikor a támadó tankok és más járművek , hozzá egy bizonyos számú egészségügyi pontokat minden egyes járműre . Lehet, hogy úgy dönt, hogy hozzá egy extra die támadó járművek. Például egy tank támadó egy csoport katona lehetett dobni még meghalni, mint a védekező játékos . Ha a védő 12 védő katonák és így dob két kockával , a tartály is tekercs három . Azt is szabály , hogy a járművek csak a támadás más járművek. Ez megakadályozza, hogy egy tank eltörlik egy egész hadsereget .
A játék véget ér

Miután minden körben , az elesett katonák és megsemmisült járművek kikerül a játékból és a támadó játékos vagy támadások újra és kijelenti, hogy a támadás fázist . Lejátszás megy a következő személy, és addig tart, amíg egy ember teljesíti a győzelmi feltételeket . A különleges események a játékban , a játékosok a dobáshoz, hogy meghatározzák, mi történik .

Például , ha az objektum a játék lényege, hogy megmentse egy túszt, a szabályok kimondják, hogy a játékosnak el kell érnie a túsz első majd a tekercs , hogy ha mentő a személy. Ha a játékos dob a páratlan számokat mindkét kocka , akkor megmenteni a túszt . Ha tekercs páros számok nem megmenteni a túszt , és a katonának , hogy menjen vissza a két láb. Ha tekercs egy páros és egy páratlan , a katona meghal, és a játékosnak meg kell próbálni újra a következő körben egy új katona .

You must be logged in to post a comment.