Game Master Job Leírás

A játékmester az a személy, aki egy szerepjáték egy csoportja a játékosok . A játék élvezhetősége és a siker határozza meg , hogy az a játékmester , és az összeget a készítmény a játékmester tette a játékot. Miközben a játékmester egy kihívást jelentő szerepe , a hála hálás a játékosok is, hogy a munka kifizetődő a játékmester , mert a játékosok . Válassza ki a rendszer

A játékmester úgy dönt, hogy milyen típusú játék lesz játszható , és milyen szabályok rendszereket igényel . A játékmester dönthet úgy, hogy egy játék rendszer az elő van írva , vagy ő is úgy dönt, hogy csípés a szabályokat annak érdekében, hogy az a fajta játék, ő, vagy úgy érzi, lesz a legélvezetesebb a játékosok , valamint a játékmester .
Tervezze meg a kampány

a játékmester létre vagy határozza meg a világ, amelyben a teljes kampány , illetve meghatározza az egyes ülések , kerül sor . Szempontok közé milyen technológia vagy mágia áll a játékosok , milyen környezetben , hogy kezdődik , és milyen lények azok találkoznak a kalandok. Gyakran egy kampányt próbál vezet fel a csúcspont , amelyben a játékosok elérjék a nagy közös cél .
Problémák megelőzésére

Próbálja meg előre , ahol a játékosok esetleg letér a játék, és kitaláljuk, hogyan lehet irányítani őket távol az ilyen pillanatokat. Kitalálni, milyen extra nyomokat lehet csökkent , ha a játékosok nehezen egy probléma megoldására , vagy sor irányban. A játékosok mindig váratlan dolgokat , de gyakran akkor előre őket, ha tudod, hogy a játékos játékstílusát .
Egyéni foglalkozások

Az egyéni játék munkamenet néhány órát vesz igénybe . Kitalálni, hogy a cél az ülés , valamint meghatározza , hogy a session előre a cselekmény felé, az utolsó pillanatban, a kampány . Adja meg a játékosok az új rejtvények , hogy vizsgálja meg , és adjon nekik problémákat tudnak meghódítani , hogy úgy érzi, hogy a karakterek már előrehaladt az egyéni ülésen.
Dolgozni Players

a játékosok konkrét célokat és reméli, hogy a karakterek . Beszélj a játékosok kívül a játék annak érdekében, hogy megtudja, mit szeretnének elérni a karakter . A tervezés a következő ülésen , gondolom, hogy milyen ezen célok befolyásolja azt. Adjon cselekmény szálak , amelyek lehetővé teszik a játékosok , hogy törekedjenek a célok, de nem teszik a dolgokat, így könnyű nekik , hogy elpusztítja a sikerélmény .
Leírás

Végezze el a a világ életre kelnek a játékosok mozognak rajta . Ne csak mondd el nekik, hogyan néz ki , de milyen az illata és a hangok . Ha gondjai vannak írja le, amit valami úgy néz ki, meg kell találnia a képet annak érdekében, hogy a játékosok egy vizuális . Adja meg NPC ( nem játékos karakterek , hogy a játékosok kölcsönhatásba ) különböző hangok és viselkedés , így nem minden úgy tűnik, mintha ugyanaz a személy.

You must be logged in to post a comment.