Hogyan lehet , hogy elmúlt a Bat Zork

Az óriás vámpír denevér őrök a bejáratnál, hogy a szénbánya az első Zork játék . Ez fogd meg és elvisz egészen az enyém nem számít, milyen irányba belép a szobába . Nem lesz csapdába nem lehet elhagyni az enyém , ha nem először lép be egy módja annak, hogy hagyja abba a denevér . Bárki, aki nézte a horror filmeket fogja tudni az egyik tárgy a játékban , hogy védje meg a denevér . Utasítások
1

Menj a konyhába , a Fehér Ház ( az egyik , amely előtt elkezdi a játékot ) , és kap a papír zsák , ami az asztalon .
2.

Nyissa ki a zsákot , és kap a fokhagymát benne . Az ebéd a zsák más célra a játékban .
3

Irány a szénbánya , ami a nagyon északi végén az alvilág térkép. Egy parancsikont , menj a déli tükör terem , mely délre a kerek szoba , és érintse meg a tükröt , hogy utazni az északi tükör terem .
4

Adja meg a Bat Room , amely közvetlenül északra a Squeaky Room , ügyelve arra, hogy a fokhagyma a birtokában . Mindaddig, amíg van a fokhagyma , a denevér marad lóg a tetőn , befogta az orrát .
5

Dobd el a fokhagyma a Bat szobában , ha azt szeretné , hogy csökkentse a leltár . A denevér marad el , amíg a fokhagyma marad a szobában , így vagy úgy .

You must be logged in to post a comment.