Power Grid Szabályok

Power Grid által létrehozott Friedemann Friese és teszi közzé a Rio Grande Games , egy komplex stratégiai társasjáték . A játékos vesz az erőművek és az üzemanyag- források . Aztán, hogy ki tudják építeni saját hálózatok városok hatalom. A játékos, aki táplálja , hogy a legtöbb város a végén a játék nyer. Árverés , a kínálat és – kereslet az erőforrás- árazás és ritka fajta erőművek , hogy a játék intenzív , míg a gondos tervezés szükséges a sikeres hatalom a játéktábla . Játék darabjai

132. faházak , és 22 minden játékos színű . Ezek azok a városok, amelyek a játékosok építeni. Az erőforrás zsetonok a következők : 24 fekete kerek tokenek ( olaj) , 24 barna négyzet alakú tokenek ( szén) , 24 sárga barázdált tokenek ( szemét ), és 12 piros kerek tokenek ( urán ) . A játéktábla és a pénz magától értetődő .

42 erőmű kártyákat. A szám a bal felső sarokban az erőmű számát , és ez is a kikiáltási , ahol a növény elkezd aukción . A szimbólumok a bal alsó sarokban – szén, olaj, szemét , uránt vagy hibrid szén /olaj – jelzik , hogy milyen típusú és mennyiségű erőforrás erőmű kell futtatni . Egyes erőművek – az ökológiai és a fúziós erőművek – , ​​hogy nincs jel , mert nem kell erőforrásokat termel energiát . A szám a ház jelzi a jobb alsó sarokban , hogy hány házat hajtott , amikor az üzem használja a forrásokat .
Beállítás

Minden játékos kezdi a játékot 50. ” Elektro ” a játék valuta. A játékos viszont sorrendben választja sorsolással elején a játék . Helyezze a források az erőforrás piacon alján a fórumon. Helyezze három szenet terek 1- től 8-ig ; Három olaj terek 3-tól 8 ; három szemetet terek 7. és a 8. és két urán a tér 14 és 16 . Állítsa be az erőmű kártyák számozott 3- től 10-ig , és helyezd el őket a két sorban négy , a növény számok 3- 6- a felső és 7-től 10- alatt , és tedd erőmű szám 13 – ökológiai szélerőmű – a verem tetején .
Játékmenet 1. fázis

Először is, a játékos pedig rend határozza meg . A legelején a játék, a kör sorrendet határozza sorsolással . A következő fordulóban , ez határozza meg a városok száma egy játékos épül. Ezután az erőmű aukciók kezdődik . Az első játékos kezdi ajánlatot a minimális ajánlat az egyik a felső négy erőművek . Óramutató járásával megegyező irányban körül a fórumon , a játékosok sem ajánlatot, vagy adja át , és a legmagasabb ajánlatot tevő nyer. Az új erőmű kártyát húzott a verem, és tegye a piacon, vagy sor szerint a növény számot . Ha egy játékos már vásárolt egy növény, hogy nem lehet megvenni egy ugyanabban a fordulóban. Ha az a személy , aki indul az aukción elveszíti az árverésen, kezdi a következő aukción , amíg tudja , hogy megvásárol egy erőmű . A játékos választhat, hogy nem vesz egy erőmű is, kivéve az első kanyarban , amikor meg kell venni a növény .
2. fázis : Erőforrás

játékosok ezután vásárolni forrásokat fordított játékos sorrendben. Más szóval, az utolsó játékos elindul. A szám a bal felső sarokban az egyes erőforrások tér az ár minden token . Így a játékosok megvenni a forrásokat , az általuk vásárolt a legolcsóbb első és árakat kap nagyobb . Minden játékos vásárolhat forrásokat a hatalom a növény kétszer , és tárolja azt a növény. Forrásokat lehet mozgatni a növények között bármikor. Miután minden játékos szerzett saját , kivéve a játékosok, akik választhatnak ki , a források pótolni az alábbiak szerint : a hét szén, öt olaj, három szemét és két urán . Az erőforrások kerülnek a legnagyobb nyitott terek az egyes típusú.
3. fázis : Építési

Az építési fázis , a játékosok városokat építeni a térképen fordított lejátszó rend . Meg kell fizetni 10 Elektro minden városban építeni , valamint a belépési díj , a szám minden városa tekintetben , hogy építsenek egy várost , csak az első város , amely nem fizet semmilyen kapcsolatot díjat. A játékos építhet annyi városban , ahogy akar, de a város csak akkor lehet megépíteni egyszer . Lehet, hogy át egy másik játékos város építeni , a másik oldalon , ha kifizeti az összes csatlakozási díj szükséges .
4. fázis : Bürokrácia

Miután minden játékos épített városokat , a játékosok teljesítménye őket a bürokrácia színpadon. Minden erőmű használja a forrásokat, hogy a hatalom a városokban. A játékosok készpénz a városból hatalom. Ha nem városok hajtott , a játékos szerez 10 Elektro . Az egy-, két -és három város , a játékos kap 22., 33. és 44. Elektro volt. Ezt követően, a számok a következők: öt város = 64 , 73 = hat , hét = 82 , = 90 nyolc , kilenc = 98 , 10 = 105 , 11 = 112 , 12 = 118 , 13 = 124 , 14 = 129 , 15 = 134 , 16 = 138. .
a játék megnyerése

játék akkor ér véget , ha egy játékos beépített 17 városban az építési fázisban , vagy az egész épület terek használják fel. A győztes a játék az, aki hatáskörét a legtöbb várost az Bürokrácia fázis után az építési fázisban. Ha van egy döntetlen , a játékos , aki a legtöbb megmaradt pénzt nyer. Ha még így is döntetlen , a játékos, aki a legtöbb város teljes , motoros és motor nélküli , nyer .

You must be logged in to post a comment.