Hogyan készítsünk egy vízesés a Far Cry 2- Map Editor PS3

A pályaszerkesztő a “Far Cry 2” hozzáférést biztosít ugyanazokkal az eszközökkel, a fejlesztők létrehozásához használt szintek látott a játékban. Manipulálásával funkciók , mint a szárazföldi tömegek , lomb és víztestek , akkor létrehozhat rendkívül részletes és interaktív multiplayer térképeket . Bár nincs közvetlen módja , hogy hozzon létre egy vízesés a map editor , ügyesen manipulálni néhány játék elpusztítható objektumokat lehet létrehozni egy rögtönzött változatát a vízesés . Utasítások
1

Nyissa meg a “Far Cry 2 Map Editor . ” Kattintson a ” Fájl” , és válassza az “Új “. Válassza ki a minden szinten típusát , amire vágysz .
2

Építsünk egy kis sziklás hegy a szikla eszközzel . Kattintson a ” tárgyak ” , és válassza a szivattyúk . Verem néhány szivattyúk egymás mellett a hegy tetején , mögött él . Emelje fel a víz szivattyúk mintegy 6 láb , elég egy -két réteg hordó , hogy illeszkedjen alatt . Kattintson a “Beállítások ” fülre, és forgassa a szivattyúk előre , így sovány szélére kissé . Menj vissza a ” objektumok ” menüt, és válassza a tan felrobbanó hordó . Verem egy tucat hordó alatt és mögött a szivattyúk .
3

Kattintson a ” Boulder ” eszköz. Építeni egy nagy túlnyúlás fölött a víz szivattyúk; megpróbálja elrejteni a szivattyúk az árnyékban teremtett . Adjunk hozzá egy kevés lomb előtt és mellett a hordók és szivattyúk álcázni őket .
4

Kattintson a ” Terrain ” szerkesztő eszköz , és hozzon létre egy kis horpadás a föld előtt a hegyen, a akkora, mint egy tó, vagy tó . Állítsa be a víz szintjét , amíg van egy kis víztömeg , a bázis a hegy . Kattintson a ” Fájl” , és válassza a ” Mentés” gombra.
5

Start demo a térkép. Lődd le a robbanó hordók alatt a szivattyú . Amikor a hordó felrobban , a szivattyúk is megsérült , és elkezdik befújni a vizet , hogy néz ki, mint egy vízesés . Mehetsz vissza a szerkesztő , hogy állítsa be a szöget , és pozícióját a szivattyúk , hogy a hatás még realisztikusabb .

You must be logged in to post a comment.