Én keresem a játékot a gyerekek Ages 4-12

Amikor a gondolkodás gyerekek játékokat , sokan azonnal arra gondol, videó, vagy számítógépes játékok, amelyek megkövetelik a kis intelligencia vagy tevékenység . Hozd a gyerekek 4 és 12 éves , és a mozgó , vagy legalábbis a gondolkodás , és néhány játékot, hogy több szükséges, mint a szem-kéz koordinációt . Játékok nagy üzletek gyerekeknek az iskolában , templomban , tábor , vagy akár otthoni beállításokat. Ösztönözni kell a gyerekeknek, hogy játsszon több fizikai játékok, amelyek megkövetelik stratégiát , mivel ezek a tevékenységek jó a fejlődő ok . Heads Up Hét Up

” Figyelem hét up” egy játék, a legjobb, ha játszott a csoportok a gyermekek ezt a számot bárhol között 20 és 40 . Elején a játék hét gyerekek döntöttek, hogy előtérbe a szobából. A többi gyerek azt mondta, hogy csukja be a szemét, és tesz egy hüvelykujj-ig . Azok, akik döntöttek, hogy várjon most megy a környéken, és válasszon ki egy másik gyermek azáltal, hogy a hüvelykujját lefelé. Miután a választók visszatérés az első a szobában, a gyerekek, akiket kiválasztott felváltva találgatás, aki felvette őket . Azok, akik hiszem, jobb helyet cserél a választók .
Red Rover

Red rover kell játszani 10 vagy több . Osszuk a gyerekeket két csapat . Van minden csapat , hogy egy sor a gyerekekkel álló egymás mellett a sorban. A gyerekek kapcsolatot tartva egymás csuklóját határozottan. A csapat egyik kiabál a kifejezést , “vörös rover , piros rover , küldje ( betét egyén csapat kettő) jobbról ! ” Az a személy , akit át kell futtatni , és próbálja megtörni a raktérben két ember között a csapatnak egy . Ha megtöri a hold , elveszi egy ember a csapat egy- két csapat . Ha nem, akkor csatlakozik csapatnak egy . A játéknak akkor van vége, amikor a két csapat egy.
Candyland Társasjáték

Candyland is játszott 2-4 játékos. Keverd meg a játék , és rakjátok őket lefelé . Minden gyermek felveszi a játék darab , és helyezi el az elején . A legfiatalabb személy megy az első , és az, hogy a játék folytatódik óramutató járásával megegyező irányban . Mozgatásához , a játékos húz egy kártyát, és követi a szabályokat. Ha egy szín blokkot választja , a játékos ugrik a következő téren a szín . Ha egy kétszínű blokk választja, a játékos halad előre, két négyzet adott szín . Ha egy karakter kártyát húzott, a játékos jelzőt a kiválasztott karakter slot . A játéknak akkor van vége , ha valaki eléri a Candy Castle .
Hol van a Bone ?

Ez a játék játszható négy vagy annál több . Az egyik gyerek a kutya, és leül egy székre vele vissza a többi gyerek . Egy objektumot a szék alatt . Ez a csont. Egy másik gyerek titokban a csont tolvaj . A kiválasztott tolvaj elrejti a csontot , vagy hagyja , hogy a szék alatt . Ezután a gyerekek ének , ” Doggy hol van a csont, azt vették otthonról . Ki volt az? Lehet neked! ” A kutya ezután találgatások , hogy ki a csont tolvaj , vagy kitalálja , ha ez a szék alatt . Ha a kutya nem megfelelő , ő marad. Ha a becslés rossz volt, akkor a kutya kereskedik helyeken a csont tolvaj .

You must be logged in to post a comment.