Hogyan készítsünk saját RPG

szerepjátékok , vagy RPG , elsősorban a birodalma videojáték tervezők ezekben a napokban. De RPG van a start , alacsony -tech asztali játékok, mint a ” Dungeons & Dragons ” és a ” Vampire : The Masquerade “. Bár eléggé kisebb volt, mint fénykorában , az asztali RPG ipar továbbra is támogatják rajongók , és a saját közzétételi szolgáltatások lehetővé teszik a tervezők számára, hogy saját RPG bármilyen módon akarnak. Ha van egy érdeklődés asztali játék , és szeretné , hogy saját RPG , minden amire szüksége van egy kis írószereket , a tudás a matematika és a jó képzelőerő . Utasítások
1

dolgozzon ki egy koncepciót a játékot. RPG alapvetően eszközöket, amelyek lehetővé teszik a játékosoknak , hogy elmondja a saját történeteiket . Dolgozzon ki egy olyan világban , ahol játszhatnak , beállítások tudnak felfedezni , amely támogatja a számok , hogy kölcsönhatásba léphet , úgynevezett nem- játékos karakterek vagy NPC-k , és az eszközök tudják használni . A részletek függnek , hogy milyen műfaj szeretné RPG lenni. Például , a kém – alapú RPG , dolgozzon ki egy szuper- titkos ügynökség, amely a hősök dolgoznak , a gazember , vagy gazemberek fognak harcolni, egzotikus helyszíneken akkor látogassa meg, és high -tech kütyü fogják használni .
2.

Döntse el, mi a szerepe az RPG játék során a világban. A játékosok elfogadják a személyiségét a fiktív karakter – úgynevezett játékos karaktereket , vagy a PC-k – , ​​aki szolgál majd a hősök a történet . Adja meg a paraméter határozza meg, kik azok a hősök nem korlátozza játékosok lehetőségeket. Például, a kém -alapú RPG , mind a játékos karakterek meg valószínűleg titkos ügynökök ; nem akarod őket játszani szörfösök és CPA akiknek nincs hatással a kém – stílusú történet. De lehetővé teszi az olyan széles a különféle titkos ügynökök, mint te , hagyta, hogy a játékosok létre a karaktereket akarnak , miközben hű marad a műfaj .
3

Dolgozzon ki egy mechanikus rendszer a RPG . Asztali szerepjáték függ die tekercs , hogy meghatározzák az események kimenetele a történetet – , hogy a karakter eléri valamit, amit rálő , pl . A rendszer egy sor statisztikai képviselő a karakter tulajdonságok, mint például a szilárdság és a hírszerzés , és a készségek , mint a képesség, hogy hatástalanítani a bombát , ami mérhető számszerűen . Ki kell dolgozni egy eszköz, amelynek segítségével azok a készségek tesztelt és egy olyan meghatározó siker vagy kudarc. Ezen kívül biztosítani eszközt a karakterek: hozzárendelése pontokat lehetséges készségek és módját, hogy javítsák azokat a képességeket , mint a karakterek tanulnak , nőnek és jobb .
4

Teszteld a rendszer fut ülések csoportokkal játékosok, hogy megbizonyosodjon arról, hogy egyensúlyban . Senki készség legyen erősebb, mint bármely más , nincs karakter legyen alapvetően megállíthatatlan , és nincs akadálya kell kidolgozni , amelyek végül nem lehet legyőzni . Célja a “törés ” a rendszer Ezeken az üléseken szándékosan keres problémákat. Mint Játéktesztelők bevételt , keresse meg a helyeket , ahol a rendszer javításra szorul , és állítsa be a számokat használni annak érdekében, hogy fenntartsák a jó rendszer egyensúlyát.
5

kapcsolatba egy művész , aki rajzolni az RPG . Bár ezek nem mindig szükséges , a legtöbb RPG-k legalább egy pár képet , hogy segítsen szakítani a szöveget. Ha nem férnek hozzá a művész , úgy megnézni az interneten a szerzői jog mentes képeket , amelyek megfelelnek a játékot beállítást. Keressen egy jó képet a borító is, lehetőleg színes , és arra, hogy keverednek a címet a játék egy kellemes módon.
6

kapcsolatba a print -on-demand kiadó , hogy tegye közzé az RPG . Ő is létre példányszám neked , és meg útmutatók oldal száma és mérete , amit be kell tartaniuk .
7

Design elrendezést a RPG alapján az oldal mérete és az oldal számít a kiadó ad . Használja a könnyen megtalálható szoftverek, például az Adobe Photoshop és az InDesign , vagy bérel egy grafikus , aki egy szép határt az oldalakat, és jó grafikai elemekkel. A grafikus is egy jó fedezetet a RPG , ha nem szeretné használni egy művész.
8

feküdt ki a RPG , ha a tervezés befejeződött, és a rendszer egyensúlyban van . Szervezze meg bármilyen módon tetszik , bár ez általában a legjobb , hogy külön az általános beállítást , a rendszer mechanika és az alkotás folyamatát karakterek különböző szakaszok. Ez leegyszerűsíti különleges információk könnyebb a játékosok és ad a RPG megbízható szerkezet . Bele olyan képeket megbízást , és félre helyiség bármely ábrák vagy listákat , ha a rendszer követel tőlük, mint a lista egyes készségek karakter lehet , vagy a fajta berendezés tud vásárolni.
9

Küldj egy másolatot a kitöltött RPG , hogy a nyomtató a végső nyilvánosságra .

You must be logged in to post a comment.