The Legend of Zelda : Link Awakening Csal a Killing the Sleeping Walrus

A “Legend of Zelda ” egy sor akció-kaland videojáték gyártott és fejlesztett Nintendo. A játékosok a szerepét a kapcsolat , a Hero of Time, ahogy harcol a gonosz varázsló gannondorf . A játék a Zelda játékok gyakran puzzle -orientált, igénylő okos gondolkodás , hogy áthaladjon furcsa akadályokat. A “The Legend of Zelda : Link Awakening ” játékosoknak meg kell találni a módját , hogy átmenjen egy alvó rozmár , amely blokkolja a fontos utat. Ellenőrzések és Alapvető információk

“The Legend of Zelda : Link Awakening ” tartalmaz egy egyszerű és világos ellenőrzési rendszer , amely könnyű elsajátítani. A ” Start” gombra , hogy ki az in-game menüben. Ez a menü funkciók a fegyvert , a leltár és hasznos metrikák felmérve a fejlődést. A leltár menüt rendelni elemeket az “A” és “B” gomb . A játék , Link felfedezi sok hasznos fegyverek és tárgyak , hogy lehet használni , hogy legyőzze ellenség , és kölcsönhatásba lépnek a világtérképen . A játékosok bármilyen felszerelt két tétel ugyanabban az időben . A ” Select ” gomb lenyomásával a világtérképen , ami nagyon hasznos lehet mozogni a kiterjedt világot. Az irányított pad használják a mozgás , valamint a navigációs menük .
Állati Village

első találkozás az alvó rozmár előfordul szélén Animal Village, miután befejező harmadik dungeon . Animal Village található a közepén ” Koholint Island” , és a lakott teljes egészében a beszélő állatok . Sok városlakók beszélnek rejtélyes találós kérdések, és nehéz lehet meghatározni, mit kell tenni, hogy végig a falu, mint egy eredményt. Adja meg az épület délnyugati sarkában a falu beszélni Chef Bear, egyike azon kevés megfelelő városlakók . Chef Bear fogja magyarázni , hogy egy alvó rozmár blokkolta le az egyik legfontosabb út vezet a faluból , és hogy semmit sem lehet tenni , hogy felébressze. Nem próbálja felébreszteni a rozmár , mielőtt beszél Chef Bear, úgyhogy győződjön meg róla , hogy ne az ő épület előtt, elhagyja a falut .
Waking the Walrus

Fej délkeleti kijáratánál Animal Village találkozni az alvó rozmár közvetlenül. Minden kísérlet, hogy beszéljen a rozmár lesz találkozott horkolás . Miután megvizsgálta a rozmár , akkor vissza a városba , hogy beszéljen a falubeliek a rozmár . Néhányan közülük ad homályos nyomokat egy varázslatos dalt képes felébreszteni a fenevadat . El kell igénybe venni a segítségét a hárfás Marin , hogy megszabaduljon a rozmár . Marin találhatók mentén Toronbo Shores közvetlenül délre Mabe Village . Keresse meg Marin Partvonal mentén , és beszéljen vele . Ő automatikusan csatlakozik hozzád , miután közvetlenül mögötte , amíg ki éri el a rozmár . A Marin vontatására , beszéljen a Walrus másodszor indul a film sorozatot . Marin fog játszani “The Ballad of a Windfish “, amely eltávolítja a rozmár álmából . Miután a sorozat befejeződött, a rozmár fut vissza a faluba , és akkor szabadon folytathatják az utat .
Csalás végig

is kihasználni egy egyszerű hiba a játék térképet rendszer teljesen kikerüljék a rozmár . A világtérképen a “The Legend of Zelda : Link Awakening ” áll több száz négyzetek képviselő egyetlen folt a föld a világon. Amikor link mozog egy négyzetméter a térképet, hogy a következő , van egy rövid töltési idő . Ha a játékos megnyitja a világtérképen nyomja meg a ” Select” pontosan abban a pillanatban , hogy a feltöltési időszak következik , Link lelövik előre a következő téren a térkép . Ez a hiba lehetővé teszi, hogy egyszerűen átmegy a részben a térképet jellemző a rozmár . Onnan , akkor lépni a negyedik dungeon , anélkül, hogy időt pazarolni visszalépés az Mabe Village .

You must be logged in to post a comment.