Hogyan változtassuk meg a hangforrás Térkép SDK

Source SDK egy fejlesztői készlet Szelep videojátékok. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, térképek és mod tartalom játékok, mint a ” gmod ” és a ” Half Life 2 ” . Köszönet Source SDK , egyedi térképek hozhatók létre és üzemelteti a magán-és az állami szerverek többi játékos , hogy élvezze. Hangfájlok lehet építeni térképek , hogy azok egyedi és nekik több mélységet . Megvalósítása hangforrások térképen is elvégezhető az eszköz funkciók, amelyek által nyújtott Source SDK , amely számos különböző hangot típusú . Utasítások
1

Load Steam , és válassza ki az “Eszközök” menüben . Válassza ki a ” Source SDK ” az opciók listáját .
2

Válassza ki, hogy töltse be a térkép -szerkesztő program Hammer , majd válassza ki a játék típusát – mint például a ” Half Life 2″ vagy ” gmod ” – – , hogy szeretne társítani a térképet .
3

létező térkép betöltése , vagy kezdeni egy újat , majd válasszuk ki az objektumot alkotó menüből a bal oldalon. Válassza ki bármelyik objektumot, és helyezze a térképen, hogy hol szeretne játszani a hangot .
4

Kattintson a jobb gombbal az objektumra, és írja be a ” env_soundscape_triggerable ” az osztályban területen. Válassza ki a ” Soundscape ” a legfontosabb értékek listáját, és írja be a fajta zenét vagy hangfájlt , hogy szeretne játszani, ha a játékos az objektum mellett . A listát a hangfájlok megtalálható a legördülő menüből a jobb oldalon.
5

Nyomja meg a ” Ctrl ” és a “T” időben , hogy nyissa meg a Trigger Events menüben, majd válassza a ” Soundscape ” -ból a legördülő menüből . Válassza ki az objektumot létrehozott 3. lépésben a legördülő menüből a jobb oldalon ; A hangfájl indít , ha egy játékos közeledik az objektum .
6

Változtassa meg a forrást a hang megváltoztatásával az objektumtípus vagy mozgó tárgy új helyre a térképen .

You must be logged in to post a comment.