Hogyan bízhatunk meg érzékeinket ?

Évszázadokon , a filozófia a tudomány már foglalkozik a nagyon nehéz kérdés , hogy vajon mi érzékeink ” párja ” , ami ténylegesen ” odakint “. Az idő nagy részében , nonphilosophical ember veszi meg a hit , hogy ez igaz — azt látni és hallani, mi van ” odakint “. Bizonyítása , hogy ez az eset áll fenn a probléma. Utasítások
1

Ismerje meg a világ . Empiricizmus a gondolat, hogy tanulunk a tapasztalatainkat , és ezek a tapasztalatok származnak kizárólag értelme benyomások . Empirista lehet mondani : a ) “Tudjuk, hogy ki érzékeket ” pick up ” , ami valójában ott ” ; vagy b ) “Meg kell cselekednie ” mintha ” ez lenne a helyzet . ”
2

Kezdje hittel . Az ötlet , hogy van választásuk , mint cselekedni “mintha ” érzékeink pick up , ami valójában ott eltekint a kellemetlen problémát ennek bizonyítása . A haszonelvű lehet mondani, hogy nem számít, hogy valóban érezni dolgokat, vagy csak ” agya egy üvegben , ” egyre impulzusok helyezett az agyunkat , hogy szimulálja a tényleges tapasztalat . A boldogság és a megélhetésük függ a reagáló és a tanulás , amit érzékel . Függetlenül attól, hogy mi a ” agyak jar ” lényegtelen .
3

Gondolkozz befelé . Szent Ágoston és Rene Descartes próbálták megoldani ezt a problémát a lét hasonló módon . Mindkét író azt mondta, hogy lehet teljesen biztos abban, hogy létezünk , mert tagadja az lenne, hogy megerősítse azt. Ha tagadom , hogy létezik, akkor a finomság léteznie kell. Ezért tudjuk, hogy létezik teljes bizonyossággal. Ez azt is jelenti, hogy az abszolút igazság valóságos és lehetséges. Mivel létezik, azt is tudjuk, hogy mi a függő és nem-saját elegendő. Ezért mi nem magunkat . Függünk egy objektíven létező világban, hozott minket létre és táplál bennünket — a világ, nem hozott létre. A koncepció az “én “, a két filozófus levezethető az objektív valóság a külső világ .
4

Gondoljon bele, mi a valóság lenne, mintha nem a létezését a fejünkben. Immanuel Kant írta a 18. század végén , hogy a külső világ létezik , mert a fejünkben tartalmaznak, kategóriák , hogy a ” szűrő” élményt . A dolgok , mint a tér és az idő nem ” odakint “, de olyan termékek tudatunk. Tér és idő, és minden, ami következik belőlük , a ” kiszabott ” a káosz értelme benyomások a stabilitási tárgyakat. Ez a nézet forradalmasította filozófia örökre .
5

Vegyük a szerepe az emberi ego — , ami ugyanaz , mint az akarat — létrehozásában a külső világban . Abban a 19. század elején , a német iskola ismeretelmélet született válaszul Kant . Írók , mint Johann Fichte fejlesztette ki az elméletet , hogy a ” kint ” valójában egy funkciója az emberi elme. Tudjuk, hogy a “kint ” csak azért, mert befolyásolja a ego . Tény, hogy a “kint ” egy termék az ego — ego törekszik etikai teljesítését . A “kint ” van az egó tételezzük is, látjuk a dolgokat, hogy a saját maguk hoztak létre . Mivel az ego ugyanaz mindenhol minden ember , mi a tapasztalat nem csak a magunk — ez nem csak egy szubjektív fantázia — de interszubjektív valóság. Egyetértünk abban , hogy mi van , mert a kollektív ego tapasztalt meg .

You must be logged in to post a comment.