Ötletek Szórakoztató játékok játszani egy lakásban

Ha bezárva belsejében egy kis apartman egy csomó gyerek , itt az ideje , hogy kreatív és bemutatni néhány új játékot . A megfelelő mennyiségű képzelet és a találékonyság , a lista szórakoztató beltéri tevékenységek végtelen , akkor is, ha a hely korlátozott. A legtöbb játék nem igényel semmit, de képes testét-lelkét . Játékok kaphat gyerekek részt , valamint a felnőttek . Assassin

mindenkit körben ülnek , és válasszon egy játékos , hogy a bérgyilkos . Ez a játékos megpróbálja a & quot; elpusztítására & quot; többi játékos fogása a szemüket, és kacsintott rájuk . Az a személy, aki rákacsintott kell számolni , hogy 10 előtt & quot; holtan . & Quot; A többi játékos megpróbálja kitalálni, hogy ki a gyilkos . Ha valaki kitalálja helyesen , ő a győztes . Ha a becslés nem megfelelő , a játékos ki . Ha a bérgyilkos sikeresen megöli mindenki más a teremben , ő nyer . Ez a játék is játszható járkálni a szobában kezet . A bérgyilkos teszi a jelet, karcolás személy tenyér alatt a kézfogás . Természetesen , a bérgyilkos is dobja ki gyanút azzal, hogy ki, mint sok nondeadly kézfogások , amennyit akar .
Méz , Do You Love Me ?

Gyűjtsd össze a kört, és válasszon egy személyt, aki a közepén. Ez a személy meg fogja közelíteni a többi játékosra , és azt mondják, & quot; Drágám , szeretsz engem ? & Quot; A játékosnak meg kell válaszolni , & quot; Drágám , én szeretlek , de én egyszerűen nem mosolyogni. & Quot; Ha a játékos nem mosoly, vagy nevetés , fog helyet cserélni az ember a közepén. Ellenkező esetben , a középső személy mozog, hogy egy másik játékos , amíg nem sikerül a szerzés valaki feltörni egy mosolyt . A középső ember is lehet hülye , ahogy szeretné , hogy rábírja mosolyogva , de ő nem tud fizikailag megérinteni a többi játékos.
Four Corners

Aki & quot , hanem & quot; kell zárnia a szemét, és számolj 10 Mindenki gyorsan scurries minden szoba sarkában . Anélkül, hogy kinyitotta a szemét, & quot; A & quot; hívja ki sarok egy , sarok két , ​​sarok három vagy négy sarok . Bárki, aki abban a sarokban ki . Ez a folyamat addig ismétlődik, amíg csak valaki scurrying saroktól sarokig . Ez a személy most & quot; azt . & Quot;
Bármi Aukció

Az árverés előtt kezdődik , az árverésvezető szüksége van, hogy egy listát a kategóriák ő & quot; keres & quot; és mindegyik kategóriában egy véletlen pont értéke. Példa erre az & quot; valami kisebb, mint az ujjam , & quot; & quot; valami, hogy melegen tart , & quot; & quot; valami átlátszó & quot; vagy & quot; valami lapos . & quot; Ne hagyd, hogy bárki más listájának megtekintéséhez . Hogy a játékosok egy bizonyos ideig , hogy barangol a környéken, és gyűjtsük össze , amit csak akarnak a zsákokat . Amikor az idő múlik , olvassa el a listán. Minden játékos pontot minden elem megfelel a lista alatt . Aki a legtöbb pontot válik a kikiáltó.

You must be logged in to post a comment.