Hogyan készítsünk egy bónusz Stage on Mugen

Verekedős játék rajongó keresi , hogy megpróbálja a kezét , hogy létrehozza saját egyedi 2D-s verekedős játék, kipróbálhatják a népszerű verekedős játék készítő program Mugen . Kapható ingyenesen letölthető , Mugen lehetővé teszi a játékosoknak , hogy saját egyéni karakter és a bónusz szakaszában , vagy egyszerűen töltse le és importálhatja ezeket létre az online Mugen közösség. Bár Mugen egy komplex és kihívást jelentő programot tanulni , meg lehet kezdeni a kis épület alapvető színpadon egy előtér és background.Things amire szüksége van
Mugen A kép szerkesztő

Show More utasítások

1

Tervezze meg a színpadon , mielőtt kezdődik a folyamat . Lesz akar a szakaszban, hogy tetszetős és bonyolult ahhoz, hogy a figyelmet a játékos , miközben elég egyszerű kezelni , mint az első projekt .
2

Döntetlen vagy töltse le a grafikus a színpadon a előtérben és a háttér , és mentse a fájlokat a kiterjesztés PCX . Megtalálhatja hasznos forrásokat Mugen közösségi honlapok .
3

átméretezése magassága az előtér és a háttér képeket legalább 240 pixel , a minimális követelmény a Mugen . Ha a grafikus túl kicsi , egyszerűen stretching őket a képszerkesztő fog egy gyenge minőségű képet. Ehelyett, úgy vesz részt a kép -és sokszorosító , hogy fedezze az extra helyet .
4

Hozzon létre egy új SFF fájlt Fighter Factory és add meg előtér és a háttér képeket. Ellenőrizze, hogy a SFF -és képfájlok mind található ugyanabban a könyvtárban . Azt is megteheti, kezdeni másolás egyik alapértelmezett szakaszok , és egyszerűen kicseréli a grafikus fájlokat a saját .
5

Set ” Group” területen mindkét kép 0-ra. Állítsa be a ” kép” mező 0 a háttér és 1 az előtérben.
6

Töltse ki az “X” és “Y” értékek minden kép . Ezek az értékek azt jelzik, az eltolás a kép vagy a képpontok számát szeretné minden kép számára, hogy a képernyő szélén . Játssz ezek a számok , amíg a háttér és az előtér is kényelmes helyzetben nem üres tér .
7

másolása DEF fájlt egy meglévő színpadon, és nyissa meg a Notepad . Használhatja az egyik a fájlokat az alapértelmezett szakaszában , ha akarod .
8

Változtassuk meg a ” boundleft ” és a ” boundright ” értékek , hogy megfeleljen a projekt . Megtalálhatja boundright kivonásával 320 pixel az Ön előtérben kép fájl szélességének és elosztjuk kettővel. Boundleft egyenlő lesz negatív a boundright . Például, ha a kép 400 pixel széles , a boundright értéke 40 , és a boundleft érték -40 .
9

Add hozzá a ” boundhigh ” értéket levonjuk 240 -ból az előtérben kép magasságát és megszorozzuk -1 . Például, ha a kép 300 pixel magas, a boundhigh érték -60 .
10

Edit a ” zoffset ” értéket, ha a karakterek a játék úgy tűnik, hogy lebeg át a színpadon , vagy süllyednek bele. Meg kell próbálni a különböző értékeket , amíg úgy érzi, igaza van. Az első teszt , próbálja meg a 200-as érték .
11

a ” csempe ” érték alatt ” BG back ” a ” 1.0 ” és a “maszk ” érték “0 “. Ez okozza a háttérben hurok többször a játékos mozog oda-vissza .
12

a “maszk ” érték alatt ” BG föld ” 1-re. Ez megfelelően létrehozza az átláthatóságot az előtér és a háttér .
13

nyitott Mugen és töltse be az új színpadon.

You must be logged in to post a comment.