Óvoda Állatos játékok

Kicsiknek , mint elképzelni , amiért mindenféle állatok háziállatok , függetlenül attól, hogy közös döntéseket , mint a kutyák , macskák vagy a pónik , vagy a nem túl gyakori lehetőségek, mint elefántok és zsiráfok . Amikor elérte óvoda , a gyerekek elkezdenek fejleszteni egy erősebb megértés az állatok . A szülők és a tanárok is részt óvodások a játékokat, hogy fokozzák a tisztelete és ismerete a különböző állatok , és hogyan élnek . Állati Homes

gyerekek helyét állatok természetes élőhelyükön, “Animal Homes , ” elérhető a Kaboose Funschool oldalon. Van kindergartners kattintson és húzza a különböző állatok élőhelyük. Ha a gyerekek fel egy állat a rossz élőhely , a játék azt mutatja, hogy az élőhely túl hideg , túl meleg , túl száraz, se túl nedves az állat .
Animal Farm Game
< p> Óvoda diákok válaszolni kérdésekre haszonállatok ” Animal Farm Game , ” elérhető a Sheppard Software oldalon. A kattintás után az állatok , hogy hallja a hangokat teszik , a gyerekek hallgatni állatok kérdések és kattintson a választ. Például , a gyerekek kattintson a birka , amikor a játék megkérdezi, melyik állat miatt a ” bah ” hangot . Óvodások is játszani összpontosít erdő , dzsungel és a tengeri állatok .
Állati Match Game

Párja a rossz test és a fej eredményeket fura állatok az ” Animal Match Game , ” elérhető a Kinderweb oldalon. Gyerekek kattintson a testrészeket , amelyek megfelelnek az oroszlánok, tigrisek , orrszarvúk és a jegesmedvék . Ha a tanulók kattintson a megfelelő testrészt , a játék megmutatja nekik, mi az állat nézne ki a rossz fej vagy test .
Állati Spot

óvodások egyezik megkülönböztető funkciók állat- társaik “Animal Spot ” hozzáférhetővé Kaboose Funschool . Az egér használata , hogy a gyerekek kattintson rá és húzza szarv, minták és farok a megfelelő állat . Gyerekek előre a következő szintre , miután megfelelő összes funkciók állataikat .
Állati Tracks

egy nagyítóval, óvodás gyerekek azonosítása lábnyomokat “Animal Tracks , ” hozzáférhető oldalak, mint Kaboose Funschool . Gyerekek mozgassa az egeret a lábnyom , hogy egy közelebbi pillantást a nagyító , és kattintson, és húzza a nyomatok a megfelelő állat . A játékosok előre a következő szintre , miután megfelelő minden nyomtatásnál az állataikat .
Fényképész Safari

óvodások működik, mint az állatok fotósok a “Photo Safari ” hozzáférhetővé PBS Kids ‘ Mama Mirabelle oldalon. A gyerekek az egér segítségével irányítsa a fényképezőgépet a szafari állatok és kattintson a kép . Miután egy bizonyos összeget a képek , a diákok is átrendezheti a képeket ” rend a fotóalbumban .
Hol élek?

Óvoda diákok járnak az állatok a saját módja annak, hogy az élőhelyüket “Hol élek? ” Írja valamennyi alábbi élőhelyek egyik a négy darab papírra : ” Desert “, ” erdő “, ” Ocean ” és a ” tó “. Tape minden papírt az egyik osztályteremben négy sarkából és csatolja képek az állatok index kártyák . Van gyerek válasszon a kártyákat egy halom , és felváltva úgy viselkedik, mint az állatok a lapjaikat . Például, ha egy diák, aki kiválasztotta a béka is mozog , mint egy béka , és ” ribbit ” úgy hangzik , ahogy teszi az utat a ” tó “. Miután minden a “állatok” éri el a helyes élőhely, visszatérnek a kártya verem , és válasszon egy másik kártyát.
, Ahol a világ

Mama Mirabelle szüksége a gyerekek segítségére küldött a barátainak , hogy a természetes élőhelyükön a “Hol a világban , ” hozzáférhetővé PBS Kids ‘ Mama Mirabelle oldalon. Miután a világ mozgása leáll , Mama azt mutatja képeket , hogy ő volt , és ad egy nyom, hogy az állat barátja élőhely. A tanulók kattintson a kép , amely megfelel az állatok barátja élőhelye .

You must be logged in to post a comment.